اخبار شیائومی

افزایش فروش 80 درصدی گوشی های شیائومی با وجود سامسونگ و اپل

طبق آماری که توسط مؤسسه‌ی تحقیقاتی گارتنر داده شده است فروش جهانی گوشی‌ هوشمند در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ سه درصد نسبت به دوره‌ی مشابه در سال گذشته افزایش داشته و به ۳۸۳ میلیون دستگاه رسیده است. پنج تولیدکننده‌ی برتر همگی به افزایش فروش دورقمی دست پیدا کردند، جز اپل که رشد ۵.۷ درصدی داشت. همچنین شرکت سامسونگ که امروزه از غول های تولید گوشی های هوشمند است نیز طبق امار گارتنر ۱۹.۳ درصد افزایش فروش داشته است . این افزایش فروش با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند اس ۸، اس ۸ پلاس و نوت ۸ موجب شده است که این کار عملکرد خوبی را به جا گذاشته است . در میان این شرکت ها شیائومی رتبه اول افزایش فروش را آن هم با تفاوت بالا داشته است . شیائومی توانسته است در سال 2017 با افزایش فروش خود به 80 درصدی به رتبه اول نایل آید . بیشترین فروش شیائومی در هند بوده است و بعد از آن آمریکای لاتین و روسیه در رتبه های بعدی قرار می گیرند .

 

افزایش فروش 80 درصدی گوشی های شیائومی با وجود سامسونگ و اپل

 

اوپو، هواوی، ویوو و شیائومی به دلیل ارائه‌ی گوشی‌ مقرون‌به‌صرفه با تأکید بر ویژگی‌هایی مانند 4G و دوربین باکیفیت، موفق شده‌اند در بازارهای نوظهور مورد استقبال قرار بگیرند. در بخش گوشی‌های پرچم‌دار، تولیدکنندگانی که بیشترین افزایش فروش را در سه‌ماهه‌ی سوم داشتند به ترتیب سامسونگ، اپل، هواوی، اوپو و شیائومی بودند.

گوپتا گفت پرچم‌دارهای جدید اپل که اواخر سه‌ماهه‌ی سوم معرفی شدند، خرید گوشی هوشمند را تا سه‌ماهه‌ی چهارم به تأخیر انداختند و بنابراین در سه‌ماهه‌ی چهارم و تعطیلات سال نو احتمالا فروش گوشی‌های هوشمند شتاب بیشتری خواهد گرفت. به گفته‌ی گوپتا، گارتنر پیش‌بینی می‌کند تا پایان سال ۲۰۱۷ فروش گوشی‌ هوشمند مجموعا به ۱.۵۷ میلیارد دستگاه برسد. این فروش بالا می تواند برای شرکت شیائومی کار را برای رقابت با غول هایی مثل سامسونگ و اپل راحت تر کند و بازار بیشتری را در اختیار بگیرد .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *