اخبار موبایل های تازه وارد

اوپو Reno و Reno 10x زوم از راه رسیدند

پس از انتشار اطلاعات، اخبار و تیزرهای متعددی از تلفن‌های همراه هوشمند اوپو Reno و  Reno 10x این گوشی‌های هوشمند از راه رسیدند و رسما معرفی شدند. ادامه این خبر را دنبال کنید تا شما را مشخصات فنی و طراحی ظاهری هر یک از این تلفن‌های هوشمند آشنا کنیم.

گوشی هوشمند Reno 10x

در کل در این گوشی هوشمند سه سنسور تعبیه شده است که یکی از آن‌ها 13 مگاپیکسل است و قابلیت فوق‌العاده و باورنکردنی زوم 10 برابری هیبریدی را با خود به همراه دارد، سنسور دیگر آن نیز در کنار همین سنسور 13 مگاپیکسلی قرار  گرفته است که 48 مگاپیکسل است و از دریچه دیافراگم f/1.7  برخوردار است و در آخر نیز با سنسور 8 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند روبه‌رو هستیم که مجهز به دریچه دیافراگم f/2.2  است.

از سایر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به تراشه کوالکام اسنپدارگون 855، نمایشگر 6.6 اینچی، سنسور اثرانگشت و باتری 4065 میلی آمپری اشاره کرد. این گوشی دارای قیمتی برابر با 595 دلار است.

گوشی هوشمند Reno

این دیوایس از چیپست کوالکام اسنپدراگون 710 ، صفحه نمایش 6.4 اینچی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین اصلی با سنسورهای 48 و 5 مگاپیکسلی برخوردار است. این گوشی از قیمت 446 دلار برخوردار است.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *