اخبار موبایل های تازه وارد

ایسوس، از زنفون 6 رونمایی کرد

کمپانی ایسوس به تازگی جدیدترین گوشی هوشمند خود، زنفون 6 را به صورت رسمی معرفی کرد. تنها با یک نیم نگاه به گوشی زنفون 6 می‌توانید تفاوت خارق‌العاده آن را نسبت به گوشی زنفون 5 متوجه شوید. گوشی زنفون 5 با حاشیه‌های زیادی که در اطراف نمایشگر و همچنین حفره عجیب و غریب دوربین سلفی که داشت خیلی خسته‌کننده به نظر می‌رسید اما مثل اینکه کمپانی ایسوس از قالب چنین طراحی خارج شده و کم کم به سمت طراحی مدرن در حال حرکت است چراکه این مسئله را می‌توان به وضوح در طراحی زنفون 6 دید.

خوشبختانه با اینکه کمپانی ایسوس از زبان طراحی جدیدی در گوشی هوشمند ذنفون 6 استفاده کرده و علاوه‌براین آپشن‌‌های تازه‌ای به این دیوایس افزوده قیمت آن را بالا نبرده است به این معنا که شما می‌توانید مدل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این دیوایس را 557 دلار یعنی متناسب با قیمت گوشی هوشمند ذنفون 5 خریداری کنید. البته دو نسخه دیگر از این گوشی هوشمند وجود دارند که از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار هستند اما قیمت آن‌ها هنوز نامعلوم است.

از مشخصات گوشی دنفون 6 می‌توان به دوربین چرخشی با افکت‌های تصویری فوق‌العاده، چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، گوریلا گلس ۶ و بدنه آلومینیومی، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و نمایشگر بدون حاشیه اشاره کرد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *