اخبار شیائومی

موفقیت دیگر برای شیائومی با تصاحب جوائز طراحی محصول در سال 2017

موفقیت دیگر برای شیائومی با تصاحب جوائز طراحی محصول در سال 2017

محصولات شیائومی را می‌توان به طراحی محصول مینیمال، کم حجم، قابل حمل و لاکچری به یاد آورد که در کنار کیفیت بالای ساخت و قابلیت‌های فراوان خود، به لطف طراحی مهندسی شده، علاوه بر زیبایی خاص، تجربه کاربری آسانی نیز دارند. اما در جشنواره طراحی محصول 2017 در آلمان، صاحب‌نظران ویژگی‌های طراحی بیشتری را از محصولات هوشمند شیائومی درک کرده‌اند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.


حتما بخوانید: نسخه آزمایشی جدید رام شیائومی MIUI 9 برای Mi Max 2 ،Mi 5 و دیگر دستگاه ها عرضه شد


با یک جستجو ساده در اینترنت می‌توان محصولات شیائومی را در زمینه و کاربردهای متنوع پیدا کرد. با وجود تنوع بالای این محصولات، همگی آن ها از یک سبک خاص بهره برده و مدعی یک ویژگی به خصوص هستند. شیائومی قصد دارد محصولات خود را تحت عنوان هوشمند بودن عرضه نماید و تا کنون به لطف پشتیبانی از آخرین استانداردها و صد البته طراحی محصول نوین خود، کاملا قابل قبول عمل کرده است.

به سادگی می‌توان اتحاد زیبایی در یک دست بودن، سادگی و مینیمال بودن محصولات این شرکت را یافت. این ویژگی در سال های اخیر جوائز متعددی را از نظر طراحی محصول برای دستگاه های Mi Band 2 و Mi Electric Scooter به همراه داشته است.

بهترین طراحی محصول دستگاه‌های دیجیتال و هوشمند برای شیائومی

اما امسال، در یک دستاورد بزرگ، مجموعه محصولات اسکوتر، پروژکتور لیزی، Walkie-Talkie ،Mi Mix ،Mi VR headset و لامپ هوشمند توانستند در میان 100 طراحی برتر سال قرار گیرند.

دستاوردهای این شرکت تنها مختص به بخش سخت افزاری نبوده و رابط کاربری نرم افزار اختصاصی شیائومی که از آن برای اتصال از راه دور به محصولات هوشمند استفاده می شود؛ توانست مورد توجه عموم قرار گیرد.

اسکوتر برقی شیائومی

موفقیت دیگر برای شیائومی با تصاحب جوائز طراحی محصول در سال 2017

اسکوتر برقی هوشمند شیائومی در صدر تمامی محصولات توانست خبرساز شود که این موفقیت بی دلیل نبوده و شیائومی توانسته طراحی مینیمال، ساده و در عین حال خوش دستی را برای آن به وجود بیاورد. این اسکوتر برقی که یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید؛ می‌تواند با تنها یک بار شارژ تا 30 کیلومتر را تا سرعت 25 کیلومتر بر ساعت بپیماید.

تهویه هوا هوشمند شیائومی

موفقیت دیگر برای شیائومی با تصاحب جوائز طراحی محصول در سال 2017

در میان 100 طراحی محصول برتر سال، یک نام دیگر نیز دیده می شود. تهویه‌کننده هوا هوشمند شیائومی نیز در این لیست قرار گرفته که به اشاره صاحب نظران به لطف مهندسی بهینه طراحی توانسته نتیجه خوبی را بر جای بگذارد. به گفته یکی از منتقدین «محصولات شیائومی، بیشترین قابلیت را در کمترین فضا و با ساده‌ترین تجرب کاربری در اختیار مخاطب خود قرار داده و بدون نیاز به پیچیدگی در طراحی، در اوج سادگی، نمای حرفه ای را از خود جلوه می‌دهد. »

موفقیت دیگر برای شیائومی با تصاحب جوائز طراحی محصول در سال 2017

شرکت شیائومی علاوه بر تصاحب جوائز متعدد در جشنواره «German Red Dot» توانسته از پیش به موفقیت‌هایی در جشنواره iF Design ،IDEA و CES 2017 نیز برسد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

درباره عماد حیدری

نویسنده و کارشناس تولید محتوا در زمینه تکنولوژی، کسب و کار، تحلیل اطلاعات و فرهنگ علاقه مند به تجزیه و تحلیل گدجت ها، استارت آپ ها و ایده های نوپا | @emadheydari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *