اخبار موبایل های تازه وارد

تاریخ احتمالی عرضه گلکسی فولد سامسونگ افشا شد

حال به نظر می رسد که این غول فناوری کره توانسته است که مشکلات موجود در این گوشی هوشمند را رفع کرده و زمانی جدید را برای عرضه رسمی آن به علاقه مندان معرفی کند. به این گویا گزارش های قبلی که خبر از عرضه گلکسی فولد در مرداد ماه سال جاری شمسی می دادند تکذیب شده و یکی از مسئولان این شرکت می گوید که کاربرانی که تمایل به خریداری کردن گلکسی فولد دارند، می توانند از تیر ماه 98 به فروشگاه های سامسونگ مراجعه کنند.

اخیر رسانه کره ای NewsTomato، بر طبق گفتگویی که با رئیس بخش فناوری اطلاعات و موبایل شرکت سامسونگ، آقای کیم دونگ جین انجام داده، بیان داشته است که من در فرودگاه گیمپوی سئول خبرنگاری را دیدم و او از من پرسید که آیا در ماه ژوئیه از گوشی تاشدنی رونمایی خواهد شد؟ من به او گفتم قبلا به شما گفته بودم باید بیشتر از این صبر کنید اما حالا می‌ توانم بگویم که به ‌زودی یک کنفراس رسانه ‌ای برگزار خواهیم کرد. اگر کمی در جربان خبرهای دنیای فناوری باشید، حتما با مکس واینباخ آشنایی خواهید داشت، واینباخ لو دهنده مشهور محصولات و تولیدات شرکت سامسونگ بوده و این فرد نیز این خبر را تایید کرده و با انتشار توییتی بیان کرده است که من از یک منبع آگاه شنیدم که گلکسی فولد در ماه ژوئیه معرفی خواهد شد. من این خبر را چند روز پیش شنیدم اما در حال حاضر در یک وب سایت دیگر هم دیدم که نوشته شده بود یکی از مسئولان سامسونگ گفته انتظار دارد این گوشی در ماه ژوئیه وارد بازار شود و قبل از آن یک کنفرانس رسانه‌ ای برگزار خواهد کرد.

گلکسی فولد پتانسیل این موضوع را داشت که سامسونگ را وارد بحرانی جدی کند، اما مسئولان این شرکت از جریان نوت تجربیاتی خوبی را کسب کرده اند و توانسته اند که شرایط فعلی را مدیریت کنند. بنابر این از آنجایی که این شرکت اعلام کرده بود که اگر گلکسی فولد تا تاریخ 8 خرداد نتواند وارد بازار شود، تمامی پیش فروش های انجام شده لغو خواهد شد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *