اخبار موبایل های تازه وارد

تصاویر وان پلاس 7 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت

براساس تصاویری که از گوشی وان پلاس 7 منتشر شده است متوجه شدیم که این گوشی هوشمند، یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند کمپانی وان پلاس است. چراکه از یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 855 در این دیوایس استفاده شده است علاوه‌بر این، گوشی وان پلاس 7 به یک مودم X50 مجهز است. این چیپست دارای 8 گیگابایت رم و همچنین 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

صفحه‌نمایشی که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است 6.67 اینچ می‌باشد که از تکنولوژی Super Optic بهره‌مند است. یکی از بهترین ویژگی‌های این دیوایس دوربین سه‌گانه‌ای است که در آن استفاده شده است این دوربین سه‌گانه از سه سنسور 48، 16 و همچنین 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در زمینه سیستم‌عاملی که به‌صورت پیش‌فرض بر روی این دیوایس قرار داده شده است باید بگوییم که کمپانی وان پلاس از سیستم عامل اندروید پای برای این محصول خود استفاده کرده است. درضمن شماره مدل ای موبایل GM31CB است. که جای تعجب دارد. چراکه این کمپانی برای نام‌گذاری شماره مدل‌های گوشی‌های خود از حرف A استفاده می‌کرد از این‌رو می‌توان این نتیجه را گرفت که این کمپانی استراتژی خود را برای شماره‌گذاری محصولاتش تغییر داده است که در آینده بیشتر شاهد این تغییر خواهیم بود.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *