اخبار موبایل های تازه وارد

تصویر جدیدی از گلکسی نوت 10 منتشر شد

سری گوشی های هوشمند گلکسی نوت سامسونگ را می توان رده بالاترین دیوایس های این کمپانی کره ای در هر سال دانست. خانواده ای که تنها یک مدل از آنها هر ساله معرفی و عرضه می شود.

پیشتر گزارش هایی منتشر شد که نشان می داد، کره ای ها قصد دارند باتری گرافنی را برای گلکسی نوت 10 در نظر گیرند. با این حساب می توان گوشی هوشمند بعدی را با عمر باتری طولانی تر تصور کرد. در نوامبر سال گذشته سامسونگ پتنت راه حل گرافنی را به ثبت رساند که نشان می داد با یک مدل برجسته رو به رو هستیم. باتری گرافنی نه تنها طول عمر باتری بیشتری داشته بلکه سریعتر از مدل های لیتیوم یونی شارژ می شوند.

گلکسی نوت 10 سامسونگ با نمایشگر بی حاشیه

به تازگی تصویر رندر شده جدیدی از گلکسی نوت 10 منتشر شده که آن را با نمایشگر کاملا بدون حاشیه و قلم اس پنی در کنار آن نشان می دهد. انتظار داریم گلکسی نوت 10 اولین اسمارتفون این سری باشد که با دوربین بیش از دوگانه همراه خواهد شد. از مشخصه های احتمالی آن باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD+، حافظه رم 8 گیگابایتی، باتری 4500 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 9.1 پای، دوربین اصلی سه یا چهارگانه، پردازنده اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820 و چندی دیگر اشاره کرد.

جزئیات کافی در کار نیست و باید منتظر ماند تا این برند مطرح تولیدکننده دستگاه های دیجیتالی دست به کار شده و اطلاعات دقیق را دردسترس طرفداران و رسانه ها قرار دهد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *