اخبار شیائومی, اخبار موبایل های تازه وارد

مشخصات ردمی پرو 2 منتشر شد

مشخصات گوشی هوشمند ردمی پرو 2 شیائومی قبل از اینکه کمپانی ردمی بخواهد از آن رونمایی کند لو رفت. بر اساس اطلاعات و مشخصات لو رفته از این دیوایس، می‌توان گفت که طراحی ردمی پرو 2 از طراحی گوشی هوشمند ردمی نوت 7 الهام گرفته است البته این دیوایس مانند ردمی نوت 7 از بریدگی در نمایشگر خود بهره‌مند نیست.

ردمی پرو 2 از یک دوربین سلفی پاپ آپ برخوردار بوده که به سنسور 20 مگاپیکسلی مجهز است. با این وجود از حاشیه‌های زیادی در بخش بالایی و پایینی نمایشگر برخوردار است. این گوشی هوشمند دارای نمایشگری 6.39 اینچی بوده که رزولوشن آن فول اچ دی پلاس است. علاوه‌براین بر روی نمایشگر این دیوایس از محافظ گوریلا گلس 5 استفاده شده است. مهم‌ترین ویژگی این دیوایس سنسور اثر انگشت آن بوده که در زیر صفحه نمایشش قرار گرفته است.

دوربین اصلی این دیوایس، یک دوربین سه گانه بوده که به شکل عمودی در پشت این گوشی هوشمند قرار گرفته است. بالاترین سنسوری که در دوربین اصلی این دیوایس مورد استفاده قرار گرفته، 48 مگاپیکسل است.

از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به باتری 3600 میلی آمپر ساعتی که از فناوری شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می‌کند اشاره کرد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *