اخبار موبایل های تازه وارد

مشخصات هواوی نوا 5 به اینترنت راه پیدا کرد

به تازگی مشخصاتی از هواوی نوا 5 به همراه تصاویری از قاب این گوشی هوشمند لو رفته است. بر اساس تصاویری که از قاب گوشی هوشمند هواوی نوا 5 به اینترنت و فضای مجازی راه پیدا کرده است این گوشی هوشمند دارای یک دوربین اصلی سه‌گانه بوده و در پنل پشتی فاقد سنسور اثر انگشت است از این‌رو این احتمال وجود دارد که کمپانی هواوی از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این گوشی هوشمند استفاده کرده باشد.

تصویری که از قاب این گوشی هوشمند منتشر شده است نشان‌دهنده استفاده از یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این دیوایس است علاوه‌بر این شاهد استفاده از یک پورت microUSB و حفره‌های اسپیکر در بخش پایینی این گوشی هوشمند هستیم.

هواوی نوا 5 که از شماره مدل AL10 / TL10 برخوردار است به چیپست  کایرین 980، نمایشگر 6.39 اینچی با فناوری AMOLED و رزولوشن فول اچ دی، باتری 3500 میلی آمپر ساعتی و دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی مجهز است.

به احتمال زیاد در پنل پشتی این گوشی هوشمند سنسورهای 48 مگاپیکسلی، 12.3  مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و ToF قرار خواهد گرفت در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی در رابطه با زمان معرفی و همچنین قیمت این دیوایس منتشر نشده است.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *