اخبار موبایل های تازه وارد

مشخصات ویوو Y17 در اختیار رسانه ها قرار گرفت

کمپانی ویوو در حال طراحی و ساخت یک گوشی هوشمند با نام Y17 است که به تازگی یک پوستر از این گوشی هوشمند در فضای اینترنت منتشر شده است که براساس این پوستر می‌توان فهمید که مشخصات این گوشی هوشمند دقیقا چیست و از چه قطعاتی در آن استفاده شده است.

براساس پوستری که از گوشی جدید کمپانی ویوو یعنی Y17 لو رفته است این گوشی هوشمند از یک دوربین سلفی که دارای یک سنسور 20 مگاپیکسلی است تشکیل شده است علاوه‌بر این میزان حافظه داخلی و حافطه رم این گوشی هوشمند به ترتیب برابر با 128 و 4 گیگابایت است.

ویوو Y17 محصولی با دوربین باکیفیت در راه است

یکی از قابلیت‌های گوشی هوشمند Y17 این است که از قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع بهره‌مند است اما متاسفانه در پوستری که از این گوشی هوشمند منتشر شده است دقیقا معلوم نیست که از پورت‌های microUSB  و یا Type-C در این دیوایس استفاده شده است یا خیر.

Y17 از طراحی و رنگ بسیار زیبایی برخوردار است چراکه رنگ مورد استفاده در این گوشی هوشمند، رنگ گرادیانی است. درواقع استفاده از این رنگ در این گوشی هوشمند، جلوه خاصی به آن داده است.

در زمینه دوربین اصلی که در این دیوایس مورد استفاده قرار گرفته است باید بگوییم که، دوربین اصلی این دیوایس یک دوربین سه‌گانه است در پنل پشتی آن قرار داده شده است و در زیر آن نیز یک فلاش LED قرار دارد. البته از آن‌جایی که از یک برش نمایشگر قطره‌ای در این دیوایس استفاده شده است، Y17 دارای نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بالایی آن است.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *