آموزشی, اخبار شیائومی, اخبار موبایل های تازه وارد, تکنولوژی, نرم افزار

مشکل امنیتی گوشی های شیائومی ! (Xiaomi Security Issues)

توجه: به تازگی پیامی با مضمون “امنیت مرتب متوقف می‌شود” بر روی گوشی های شیائومی مشاهده شده است که برای خواندن راه حل پیام “امنیت مرتب متوقف می‌شود” ( Security keeps stopping) در گوشی‌های شیائومی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

رفع مشکل “امنیت مرتب متوقف می‌شود” در گوشی‌های شیائومی

مشکل امنیتی گوشی های شیائومی ! (Xiaomi Security Issues)

 

 

میتوان به جرات گفت که مهمترین فاکتور در انتخاب هرچیزی امنیت و پایداری آن است ،تصور کنید که یک ماشین هرچه سرعت و قابلیت های عالی  و به ظاهر خیلی زیبا نیز باشد اما در صورت نداشتن امنیت مناسب هرگز مورد مناسبی برای خریداری و استفاده نمی باشد . متاسفانه برخلاف دیگر ویژگی هایی همچون کیفیت و قابلیت ها نمیتوان امنیت را در گوشی ها به راحتی اندازه گیری نمود.

و امروزه با گشترش و کاربرد روز به روز گوشی های هوشمند اغلب مردم در انتخاب و خرید گوشی سرگرم قابلیت ها و کیفیت های گوشی مورد نظر خود بوده و از مهمترین ملاک یعنی میزان امنیت گوشی مورد نظر خود غافل  میشوند.

 

پس لطفا تا انتها این مقاله را دنبال کنید !

قبل از ادامه بحث بهتر است یک تقسیم  بندی درباره نوع امنیت در گوشی ها داسته باشیم !

  1. امنیت سخت افزاری ; این نوع امنیت مربوط به پایداری سخت افزار تعبیه شده در گوشی دارد به طور مثال سری گوشی هایی که از چیپست MTK استفاده میکنند نسبت به سری چیپست Qualcomm  امنیت و پایداری کمتری دارند چرا که در گوشی هایی که از چیپست های مدیاتک MTK استفاده میکنند خیلی راحت تر میتوان به بخش radio و بوت لودر Bootloader گوشی دسترسی پیدا کرد.این به معنی است که گوشی را بدون کسب دسترسی خاص میتوان اطلاعات IMEI را حتی تغییر داد (مناسب سارقین گوشی)
  2. امنیت نرم افزاری ; پس از سطح امنیت سخت افزاری ما با امنیت نرم افزاری گوشی مواجه می شویم که بخش عمده این امنیت مربوط به نوع سیستم عامل گوشی و نوع محیط کاربری و اپلیکشین های تعبیه شده در آن می باشد.ا

گرچه گفتنی است که امنیت یک قضیه کاملا نسبی است و همانگونه که مهندسین نرم افزار ها و هکرهای محترم گفته اند هیچ سیستمی کاملا امن نیست و سیستم امن سیستمی است که تا جای ممکن راه های نفوذ و باگ های آن رفع شده باشد . پس برای قضاوت در مورد امن بودن یک سیستم و یا یک گوشی باید امنیت آن را نسبت به دیگر سیستم ها سنجید و نه نسبت به خود آن سیستم.

 

با توجه به موارد بالا قصد داریم درباره اشکالات امنیتی گوشی های شیائومی صحبت کنیم ! 

طبق تحقیقات به عمل آمده توسط  eScan security firm نشان میدهد  MIUI که متعلق به کمپانی گوشی های شیائومی میباشد دارای یک سری مشکلات امنیتی می باشد، گرچه این محیط کاربری با ظاهر زیبای خود و سرعت و مصرف بهینه باطری توانسته به سرعت جایگاه محبوبی درمیان کاربرین باز کند و از طرفی شیائومی مرتب آپدیت های امنیتی (Security Patches) را برای این سیستم عامل سریعتر از دیگر شرکت ها ارائه میکند.

  • یکی از مشکلات امنیتی مربوط به بخش نرم افزاری آن یعنی MI Mover می باشد این نرم افزار همانند Share It  عمل میکند و برای انتقال فایل ها و داده ها حتی پسوردها بین دوگوشی عمل میکند پس اگر شما یک گوشی شیائومی داشته باشید به راحتی می توانید اطلاعات شخصی کسی را که درحال استفاده از این برنامه است را به دست بیاورید.این برنامه جز برنامه های فرعی ساخت شیائومی است. هرچند من تا به حال از این برنامه برای انتقال فایل استفاده نکرده ام و در ایران فکر کنم همه از SHAREit  و zapya برای انتقال فایل استفاده میکنند پس نمیتوان این مورد را مشکل خاص امنیتی درنظر گرفت چرا که مربوط به خود سیستم عامل نمی باشد. واین مشکل در نسخه های بعدی رفع می شود.

 

  • دومین  مشکل امنیتی دیگر مربوط به لغو نصب برنامه هایی است که دسترسی ADMIN دارند و بدون هیچ مسدودیتی MIUI این اجازه را به شما می دهد  که اپلیکیشن های ادمینی را پاک کنید که به طور معمول نباید این اجازه را دهد و بایستی برای پاک کردن این نوع برنامه ها ابتدا وارد بخش کنترل دسترسی ادمین شد و آن هارا  غیر فعال کرد.پس اگر کسی گوشی شمارا در دست بگیرد میتواند به راحتی برنامه هایی که دسترسی Admin گرفته اند را همانند برنامه های معمولی پاک کند .خب برای درک میزان اهمیت این مشکل امنیتی اول باید بدانیم دسترسی ADMIN چیست و به چه درد می خورد ! خب برنامه های مانند آنتی ویروس ها یا برنامه هایی که برای قفل کردن و رمز گذاری بر روی اپلیکیشن هایی اندوریدی هستند اغلب اجازه دسترسی ادمین را کسب میکنند تا کسی نتواند برای دسترسی به بخش های قفل شده مثل گالری خود برنامه قفل گذار را پاک کند. خب با توجه به این که MIUI به طور داخلی و یکپارچه مجهز به سه نوع موتور آنتی ویروس و سیستم رمز گذاری و قفل گذاری بر روی اپلیکیشن ها است این مشکل اهمیت آنچنانی پیدا نمیکند.

 

این دو مورد گزارش شده توسط eScan به زودی توسط توسعه دهندگان و  تیم شیائومی رفع خواهد شد.

خب از آنجا که گفتیم امنیت یک مقوله نسبی است پس برای نتیجه گیری در مورد این که شیائومی آیا قابل اطمینان است یا خیر و چقدر امن است قضاوت قدری زود است و بهتر است امنیت دیگر سیستم هایی مانند گوشی های سامسونگ را هم درنظر بگیریم .

 

 

خب طبق گزارش هایی که دیلی میل DailyMail ارائه کرده بیش از  600 میلیون گوشی سامسونگ هک شده است مخصوصا گلکسی S6 !

طبق تحقیقات NowSecure mobile security توسط آقای ریان ولتن (Ryan Welton) این ضعف امنیتی تایید شده و هکرها توانسته اند با هک کیبورد پیش فرض سامسونگ حتی تایپ های شمارا هم ضبط و ذخیره کنند 

امنیت قابل نفوذ سامسونگ باعث شده هکرها بتوانند به راحتی وارد گوشی  های سامسونگ شده و پیام ها و متن ها ، عکس ها و فایل های گوشی را بخوانند ! مشکل دیگر به نقل از دیلی میل ضعف امنیتی در WiFi آن است.

Image result for NowSecure mobile security

در زیر نمونه فیلمی از هک شدن ساسونگ که هکرها قرار داده اند را می بینید !

 

لینک فیلم و منبع ! کلیک کنید

 

 

 

نکات قوی امنیتی در گوشی های شیائومی :

 

  1. بهره بری از سیستم MI Account که همانند Apple ID در گوشی های اپل عمل میکند امکانات امنیتی خاصی در دسترس برای کاربران شیائومی قرار میدهد. امکاناتی نظیر ردیابی و قفل کردن گوشی هنگام گم شدن یا سرقت یا امکان پاک کردن اطلاعات گوشی از راه دور پس از به سرقت رفتن گوشی و قابلیت بکاپ گیری از اطلاعات مهم درون کلاد (cloud) امن و شخصی
  2. بهره بری از پردازنده و چیپست های امن Snapdragon از شرکت Qualcomm به منظور حفظ امنیت و پایداری در  بخش رادیویی مربوط به بوت لودر .

 

 

 

Related image

 

 

امنیت نرم افزاری شیائومی :

3.بهره بری از سه آنتی ویروس و ضد جاسوس قوی AVAST , AVG, TENCENT به طور پیش فرض درون سیستم عامل MIUI با قابلیت آپدیت شدن.

ارائه آپدیت ها و رفع باگ ها به صورت هفته ای ! این  درحالیست که دیگر برندها نهایت سالانه آپدیت ارائه میدهند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سخن آخر:

می توان به جرات گفت که در مقایسه با دیگر برند ها گوشی های شیائومی از امنترین گوشی های موجود در بازار است  که هم از نظر امنیت سخت افزاری و هم امنیت نرم افزاری در رتبه بالایی قرار دارد .و دومورد ضعف امنیتی گفته شده دربالا مسئله مهم به حساب نمی آید و به زودی توسعه دهندگان شیائومی این مشکل جزئی را نیز رفع خواهند نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

138 فکر در مورد “ مشکل امنیتی گوشی های شیائومی ! (Xiaomi Security Issues)

  1. زینب گفت:

    سلام خسته نباشید ، من گوشی شیائومی۱۱t por دارم تازه هم خریدم وقتی که اسکن امنیتی میکنم محیط پرداخت خطر میزنه ، مینویسه یک خطر شناسایی شد . لطفا راهنمایی کنید

    1. مهیار مصطفوی گفت:

      سلام زینب عزیز
      این مساله مربوز به باگ نرم افزاری این ورژن از سیستم عامل میشود
      باید در انتظار انتشار اپدیت با توجه به زمان بندی منطقه ای باشید

      1. Hassan گفت:

        سلام مهیار خان
        ا
        بروزرسانی هم نمیشه علاوه بر این مشکل محیط پرداخت

    2. حسین گفت:

      سلام وقت بخیر
      من حدودا 10 روز پیش سییتم گوشی ام را بازگشت به کارخانه کردم و اطلاعات گوشیم به کلی پاک شد.بعد از اینکه خواستم اکانت های گوگل داخل گوشیم را بازیابی کنم، متوجه شدم که یکی از آنها بازیابی نمیشه و متوجه شدم این اکانت در یک گوشی دیگر با مشخصات a50 قرار دارد و………..
      یک شماره مشکوک در مخاطبین من قرار داشت و بعد از چند ساعت یکهو پاک شد!
      آیا گوشی من هم شده است؟
      مشخصات موبایل من:POCO X4 PRO است.
      اگر ممکن است به من پاسخ بدهید
      ممنون

  2. زهرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید گوشی من مدل s10هستش وقتی اسکن میکنم پیغام یک خطر احتمالی شناسایی شد در محیط پرداخت
    چطور حلش کنم؟

    1. مهیار مصطفوی گفت:

      سلام زهرا عزیز
      باید منتظر اپدیت های آینده سازنده باشید
      راه حل موقتی که با فکتوری ریست از منوی تنظیمات موبایل امکان برطرف شدن این مساله میباشد
      باید در نظر داشته باشید در صورت انجام این کار کلیه اطلاعات موجود(عکس-فیلم-برنامه..)بصورت کامل پاک میشود

  3. امیر علی گفت:

    سلام ببخشید
    هرکاری میکنم میزنه مشکل امنیتی یافت شد اگه میشه بگید چی کار کنم

    1. فرشید احمدیان گفت:

      سلام دوست عزیز
      بخش موبایل غیر فعال میباشد
      از تعمیرگاه های مجاز پیگیری کنید

  4. معصوم گفت:

    شماره ی واتساپتون چیه

    1. فرشید احمدیان گفت:

      سلام دوست عزیز
      بخش موبایل غیر فعال میباشد

  5. ارزو گفت:

    سلام وقتتون بخیر من شیامی نت۱۰دارم الان چند روز که اسکن امنیتی انجام میدم میگه در محیط پرداخت خطری یافت شد هر کاری هم میکنم برطرف نمیشه لطفا راهنماییم کنید

    1. فرشید احمدیان گفت:

      سلام دوست عزیز
      از طریق واتس آپ در تماس باشید

  6. متین گفت:

    سلام.من گوشی شیائومی نوت ۹دارم و چند ماهی میشع ک اسکن امنیتیش بروز نمیشع و مینویسع سرور مشغولند.بعد چند دقیقه تلاش کنید..من خیلی سعی خودمو کردم دورس نشد اکه میشه کمک کنید دورسش کنم

  7. امیر محمد خرم گفت:

    چرا درست نشد لطفا راهنمایی کنی
    گوشیم ردمی نوت۹هس

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      راهنمای محصول داخل سایت میباشد و اگر مشکلی هست به شرکت گارانتی کننده مراجعه نمایید امیدواریم پاسخ سوالتان را دریافت کرده باشید

      1. خلیل رضایی گفت:

        من mi note 10 دارم که مصرقف اینترنتم بی دلیل بسیار بالاس.با بررسی که انجام دادم متوجه شدم از نرم افزار security خود شیائومی هست.هر کاری هم انجام دادن که به اینترنت دسترسی نداشته باشه فایده نداشت.روزانه 10 گیگ بدون دلیل اینترنت مصرف میکنه.

    2. علی اصغر برزویی گفت:

      چرا گوشی های شیاومی مثل گوشی سامسونگ نیست وقتی گوشی شیاومی می خواهیم خاموش کنیم از مون پین نه می خواهد ولی سامسونگ تا پین نزنی خاموش نه میشه؟؟؟؟؟

  8. زهرا گفت:

    سلام من چند روز پیش گوشیمو به حالت کارخانه برگردوندم بعد از اون وارد بعضی از برنامه ها که میخوام بشم گزارش خرابی برای تحلیل میاد.میدونین باید چه کار کرد؟ ممنون:)

  9. مانی گفت:

    سلام
    گوشیم note 9s هست

    من میخوام وقتی گوشی قفله نشه از status bar ، وای فای یا موبایل دیتا یا لوکیشن رو خاموش کرد و پسوورد بخواد برای اینکار .

    باید چیکار کنم ، لطفا راهنماییم کنین

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      به دلیل مشکلات امنیتی این امکان وجود ندارد

    2. Alex گفت:

      سلام خسته نباشید. چرا گوشی شیائومی نوت ۸ پرو وقتی به ساعت هوشمند وصله اگر پیام یا چیزی بیاد قفل گوشی باز میشه؟ممنون میشم راهنمایی کنید هر کاری کردم درست نشد

  10. 9119322104 گفت:

    سلام . من گوشی ردمی نوت ۸ دارم . و جدیدا دچار مشکل گزارش خرابی هستم . و برنامه های مثل vpn و بازهای گوشی اجرا نمیشه . فقط دریک صورت کار میکنه که من داده های قبلی رو پاک کنم . وبعداز یک بار کار کردن دوباره ازکار میفته .
    گزارش خرابی هم این هستش : msa مداوم متوقف میشود . گزارش mi داده شود….
    لطفا اگه برای ازبین بردن این مسئله راه حلی دارید ممنون میشم بگید ….با تشکر

  11. رها گفت:

    سلام گوشی من شیاومی نوت ۸ هستش میخوام پیاماهارو قفل کنم که وقتی برام اس ام اس میاد محتواشو نمایش نده دیروز گوشیمو تنظیمات کارخانه کردم الان برنامه پیام رو قفل میکنم فقط درصورتی قفلش فعال میشه که گوشی هم قفل بشه قبلا یه قسمتی بود تنظیمات قفل که میزاشتم با هر بار ورود قفل شود الان هرکاری میکنم نمیاد بالا مشکلش چیه؟؟؟؟

  12. معصومه گفت:

    سلام
    سوال من مربوط به امنیت نیست
    مدل گوشیم شیائومی نوت ۸ هست وقتی که می‌خوام فایلی رو انقال بدم به فلش مشکل permissions required میده و وقتی مراحل رو ادامه میدم باز دوباره برمیگرده به همین پیغام هیچ جوره برطرف نمیشه.اگه لطف کنید و راهنمایی کنین ممنون میشم

    1. علی گفت:

      سلام،وقت شما بخیر
      من شیائومی ردمی نوت 8 دارم.از امروز صبح دوتا ارور زیر یه ریز میاد روی صفحه.
      قفسه برنامه مرتب متوقف میشود
      قفسه msa مرتب متوقف میشود.
      میشه راهنمایی کنید چکار باید بکنم؟

  13. میترا گفت:

    سلام من گوشی شیاومی نت هشت پرو دارم..پیامای گوشیم پاک شدن خودبخود..میشه هم شده باشم یا ن؟
    مشکل از چیه

  14. محمد گفت:

    سلام،من گوشیم redmi note 9s هستش و وقتی قسمت امنیت میرم و گوشی رو اسکن میکنم میگه آبدیت نیست،بعد میزنم آبدیت بشه،خطا میده میگه نشد،اینترنت های مختلف رو امتحان کردم بازم همین خطا رو میده،راه دیگه ای برای بروزرسانیش هست؟

  15. ملیکا گفت:

    سلام ملیکا هستم . گوشی من شیائومی نوت 9 است هستش و چند روزی است که آلارمی روی صفحه ی گوشی واسه ی من می آید که می‌نویسد “امنیت گوشی متوقف میشود” چه کاری باید انجام دهم؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      ملیکا عزیز سلام
      شما می توانید با مراجعه به لینک زیر این مشکل را برطرف نمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  16. فرهاد گفت:

    سلام خسته نباشید
    چند روزی هست گوشی من پیام سیستم لانچر ایزنت ریسپاندینگ میده اینم مربوط به امنیت گوشی هست؟ باید گوشی رو فلش کنم؟

  17. مانی گفت:

    سلام من شیائومی ردمی نوت ۹اس دارم من گوشیمو بروزرسانی رسانی کردم بعد اسکن ویروسش دچار مشکل شده اسکن ویروس یه قسمتی داره به نام بروزرسانی که برنامه های جدیدو اسکن می‌کنه ولی الان این قسمتش کار نمیکنه برنامه هایی که جدید نصب میکنم پیدا نمیکنه لطفاً کمک کنید

  18. بابک گفت:

    تز ادمین وب سایت ممنونم با راهنمایی شما مشکل امنیتی گوشی شیائومی رو حل کردم

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      بابک عزیز سلام،از اینکه این مطلب برای شما مفید واقع شده است خوشحالیم
      از اینکه وقت گذاشتید و در موبوتل نظر دادید متشکریم

  19. حجت گفت:

    سلام دو روز است که با پیغام امنیت مرتب متوقف میشود مواجه میبا شم . گوشی رد می نوت هشت است .اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشوم.

    1. حنانه جهانی گفت:

      گوشی من هم همینطور بود رفتم قسمت تنظیمات گزینه برنامه ها بعد هم مدیریت برنامه ها و روی برنامه امنیت زدم و بعد پاک کردن داده هارو زدم درست شد

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        سلام عزیز
        ممنون که با ما در ارتباط بودید
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

      2. ا گفت:

        سلام
        خدا خیرت بده درست شد.
        تشکر منم نوت ۸ پرو

    2. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام حجت عزیز
      پاسخ رو در ابتدای مقاله براتون لینک دادیم.
      مطالعه بفرمائید لطفا

  20. نرگس گفت:

    سلام براگوشی منم همینطوره.چیکارکنم درس شه؟

  21. رضا مجیدی گفت:

    گوشی من مرتب یه پیام روی صفحه میاره که امنیت مرتب متوقف میشود
    یعنی چی ؟ چرا اینجوری شده ؟ چطوری رفعش کنم ؟
    خیلی ممنون میشم کمک کنید

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      رضا عزیز سلام
      از اینکه مشکل خودتون را با ما درمیان گذاشته اید از شما ممنونیم
      لطفاً به مقاله زیر مراجعه فرمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/
      امیدوارم جواب سوال خودتان را از لینک بالا گرفته باشید

      1. متین گفت:

        تو تنظیم صدا ها تیک Mi و بردارین

      2. مهدی گفت:

        گوشی من نوت 8
        همش پیغام گوگل مرتب متوقف می شود میاد
        چکار باید بکنم
        ممنون

        1. پشتیبانی موبوتل گفت:

          سلام خدمت شما
          برای راه حل این مشکل به لینک زیر مراجعه نمایید
          https://mobotel.ir/google-keeps-stopping-fix/
          امیدواریم پاسخ سوالتان را دریافت کرده باشید

  22. سیامک گفت:

    درس شد گوشیت

  23. کرمی گفت:

    سلام من گوشیم نوت 8پرو هست مداوم یه پیام روی صفحه میاد که میگه امنیت دچار مشکل شده و دوتا گزینه گزارش و لغو داره که هرکدومو میزنی بازم اون پیام میاد و اصلن نمیزاره گوشی کار کنه کسی می‌دونه باید چطور درستش کنم

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام جناب کرمی عزیز
      ممنون که با ما در ارتباط بودید
      برای راه حل مشکلتون این مقاله را مطالعه بفرمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/
      امیدوارم جواب سوال خودتان را در مطلب بالا گرفته باشید

  24. رها گفت:

    سلام من شیائومی رد می نوت 8 دارم از دیشب پیام امنیت متوقف میشود میفرسته!قضیه چیه؟!

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      رها عزیز سلام
      از اینکه مشکل خودتون را با ما درمیان گذاشته اید از شما ممنونیم
      لطفاً به مقاله زیر مراجعه فرمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/
      امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد

  25. Mohammad گفت:

    سلام من یه گوشی شیاوومی دارم چند روزی میشه که یک پیام با این عنوان میاد، امنیت مرتب متوقف شده، چه کار باید بکنم یا اینکه گوشی به چه مشکلی برخورده؟؟؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام mohammad عزیز
      ممنون که با ما در ارتباط بودید
      برای راه حل مشکلتون این مقاله را مطالعه بفرمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  26. مصطفی گفت:

    سلام. من از دو روز یه پیامی میاد روی صفحه گوشی امنیت مرتب متوقف شده. چیکار کنم درست بشه لطفا راهنمایی کنید

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      مصطفی عزیز سلام
      ممنون که مشکلتون رو در موبوتل مطرح کردید
      راه حل مشکل شما در مقاله زیر قابل مشاهده می باشد
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  27. خلیلی گفت:

    سلام من هم همین مشکلو دارم برای شما هنوز رفع نشده؟‌

  28. پارسا گفت:

    آیا برای کسی مشکل ” امنیت مرتب متوقف میشود”برایش حل شده است؟
    لطفا راهنمایی کنید.

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      پارسا عزیز سلام
      شما میتوانید با مطالعه مطلب زیر مشکل خود را به راحتی برطرف نمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

      1. رویا گفت:

        من تا حدی پیش رفتم گفته باید ریست شه
        یعنی تنظیمات کارخانه
        میشه یه پیشنهاد بدین تا همه چیز حذف نشه
        خیلی اذیت می‌کند

  29. سید مسلم گفت:

    سلام ببخشید گوشی من شیاومی ردمی ۶هست پشت سر هم پیام میاد امنیت مرتب متوقف می‌شود چکارش کنم لطفاً راهنمایی کنید ممنون

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      مسلم عزیز سلام
      از اینکه مشکل خودتون را با ما درمیان گذاشته اید از شما ممنونیم
      لطفاً به مقاله زیر مراجعه فرمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/
      امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شود

  30. Hanie گفت:

    سلام گوشی من دیشب تا الان اخطار میده ..امنیت مرتب متوقف میشود..چیکار باید بکنم این علامت نیاد بررسی کنین لطفا

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      هانیه عزیز سلام
      ممنون که مشکلتون رو در موبوتل مطرح کردید
      راه حل مشکل شما در مقاله زیر قابل مشاهده می باشد
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  31. Hanie گفت:

    سلام گوشی من دیشب تا الان اخطار میده ..امنیت مرتب متوقف میشود..چیکار باید بکنم این علامت نیاد بررسی کنین خاهشا..

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      هانیه عزیز سلام
      از اینکه مشکل خودتون را با ما درمیان گذاشته اید از شما ممنونیم
      لطفاً به مقاله زیر مراجعه فرمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  32. سپهر گفت:

    من هم این مشکل برام امروز پیش اومده اگه فهمیدی به اینشماره زنگ بزن به من هم بگو که درستش کنم

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام سپهر عزیز
      با کلیک بر روی لینک زیر و مشاهده مطلب مشکل خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن برطرف فرمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  33. کیان گفت:

    سلام خانم کیمیا گوشی منم ازدیروز عصر همین پیام رو میده چیکارکنم

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      کیان عزیز سلام
      راه حل مشکل شما در مقاله زیر قابل مشاهده می باشد
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  34. جاویدان گفت:

    سلام
    این پیام روی گوشی من میاد:
    (امنیت مرتب متوقف می شود)
    وقتی این پیام بالا میاد کاری نمیشه کرد.اعلام گزارش یا لغو میده ولی گزارش روهم که میزنم نتیجه ای حاصل نمیشه

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      جاویدان عزیز سلام
      این مشکل توسط کاربران دیگر نیز گزارش شده است،به همین سبب مطلبی بر روی سایت تعبیه شده است که شما می توانید با مراجعه به آن مشکل خود را به راحتی برطرف کنید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  35. حسن زاینده رودی گفت:

    سلام
    تلفن من هر دقیقه یه پیام گزارش میاد روی صفحه ک امنیت مرتب متوقف میشود
    باید چیکار کنم ؟
    منظورش چیه ؟
    مدل گوشی هم xiaomi mi 8 lite

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام حسن عزیز
      شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر به راحتی مشکل خود را برطرف فرمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  36. HHH گفت:

    منم گوشیم شیائومی نوت هشت هست همش پشت سر هم یه پیام میاد میگه امنیت مرتب متوقف میشود بعد پایینش نوشته گزارش و لغو میزنم گزارش دوباره میاد میزنم لغو بازم میاد چیکار کنم حالا؟؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      شما می توانید با مراجعه به لینک زیر و مشاهده مطلب راه حل این مشکل را مشاهده فرمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  37. نرجس گفت:

    سلام من گوشیم redmi8 هست. مکرر پیام امنیت مرتب شما متوقف میشود در صفحه ظاهر میشه و کارکرد با گوشی مختل کرده. میشه راهنمایی کنین که چیکار کنم؟ ۶ماه پیش خریدم

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      نرجس عزیز سلام
      از اینکه مشکل خودتون را با ما درمیان گذاشته اید از شما ممنونیم
      لطفاً به مقاله زیر مراجعه فرمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  38. مریم گفت:

    سلام من گوشی شیائومی redmi not8 دارم
    از دیروز همش هشدار میده که امنیت مدام متوقف میشود گزارش دهید. گزارش میدم اما به فاصله ۱ ثانیه دوباره پیامشو تکرار میکنه
    مشکلش چیه؟؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام مریم عزیز
      ممنون که با ما در ارتباط بودید
      برای راه حل مشکلتون این مقاله را مطالعه بفرمایید
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  39. صالح گفت:

    گوشی شیایومی نوت ۹ دارم جدیدا این ارور میده
    امنیت مرتب متوقف میشود
    بعد پایینش نوشته گزارش خرابی برای تحلیل به mi فرستاده شود؟ پایینشم دو تا گزینه گذاشته یکی لغو یکی گزارش اول گزارشو زدم ولی باز بعد دوسه ثانیه دوباره اومد
    مشکل از چیه؟؟؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      صالح عزیز سلام
      ممنون که مشکلتون رو در موبوتل مطرح کردید
      راه حل مشکل شما در مقاله زیر قابل مشاهده می باشد
      https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

  40. Kimya گفت:

    سلام من گوشی نوت سون دارم… یک سالی میشه ک دارمش…یک ساعته هی برام یه پیام میاد میگه “امنیت مرتب متوقف میشود“بعد ده دقیقه هم گوشی خاموش میشه
    کسی می‌دونه مشکل از کجاس؟؟؟؟

    1. کیان گفت:

      سلام خانم کیمیا گوشی منم ازدیروز عصر همین پیام رو میده چیکارکنم

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        کیان عزیز سلام
        ممنون که مشکلتون رو در موبوتل مطرح کردید
        راه حل مشکل شما در مقاله زیر قابل مشاهده می باشد
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

    2. زهرا گفت:

      منم دقیقا همین مشکل دارم هیچکس هم جواب نمیده

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        زهرا عزیز سلام
        راه حل مشکل شما در مقاله زیر قابل مشاهده می باشد
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

    3. ثمر گفت:

      برا منم نوت ۹ هستش هی همینو میاره

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        ثمر عزیز سلام
        برای راه حل مشکلتون این مقاله را مطالعه بفرمایید
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

    4. پارسا گفت:

      برای من هم همین اتفاق می افتد. اما برای من خاموش نمیشه . هر دو ثانیه میاد>﹏<

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        پارسا عزیز سلام
        برای راه حل مشکلتون این مقاله را مطالعه بفرمایید
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/
        امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شود

    5. سلیمی گفت:

      سلام گوشی منم فقط پیام میاد که میگه امنیت مرتب متوقف می شود ازدیشب. ۲/۹/۹۹اینطوری شده
      ردمی نوت۸.
      ببخشیدشماچکارکردید
      پشت سرهم این پیام میادخواهشن اگه مشکل گوشی حل شد به من خبربدید ممنون میشم
      اینم شماره تماس منه

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        آقای سلیمی عزیز سلام
        ممنون که با ما در ارتباط بودید
        برای راه حل مشکلتون این مقاله را مطالعه بفرمایید
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/
        امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شود

    6. خلیلی گفت:

      سلام من هم همین مشکلو دارم برای شما هنوز رفع نشده؟‌

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        جناب خلیلی عزیز سلام
        شما می توانید با مراجعه به لینک زیر این موضوع را به راحتی برطرف فرمایید
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

    7. سیامک گفت:

      درس شد گوشیت

    8. sayed saeid rezaei گفت:

      سلام
      برو به تنظيمات – برنامه ها -مديريت برنامه- برنامه امنيت بازكن – پاك كردن دادها -پاك كردن حافظه پنهان

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        سلام سعید عزیز
        با تشکر از نظر دهی خوب و کامل شما
        از اینکه وقت گذاشتید ودر موبوتل نظر دادید متشکریم
        تیم فنی مطلبی در این خصوص بر روی سایت قرار داده اند که شما می توانید با مراجعه به آن این موضوع را مشاهده فرمایید
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

    9. sayed saeid rezaei گفت:

      من ميدونم

  41. مسلم گفت:

    سلام. من امروز از صبح تا الان یه پیامی میاد روی صفحه گوشی امنیت مرتب متوقف شده. چیکار کنم درست بشه

    1. خلیلی گفت:

      سلام من هم همین مشکلو دارم ایا برای شما رفع شده

    2. رضا گفت:

      سلام باید به قسمت تنظیمات برید و برنامه ها رو انتخاب کنید و برنامه امنیت را پاکسازی حافظه کنید و مشکلتون رفع میشه

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        رضا عزیز سلام
        از اینکه وقت گذاشتید و در مورد این موضوع در موبوتل نظر دادید متشکریم
        تیم فنی موبوتل نیز مطلبی در خصوص این موضوع بر روی سایت قرداده اند تا این موضوع به راحتی برای کاربران عزیز برطرف گردد
        شما می توانید با مراجعه به لینک زیر این مطلب را مشاهده فرمایید
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

    3. نرگس گفت:

      سلام براگوشی منم همینطوره.چیکارکنم درس شه؟

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        نرگس عزیز سلام
        برای راه حل مشکلتون این مقاله را مطالعه بفرمایید
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/
        امیدوارم مطلب بالا برای شما مفید واقع شود

    4. حجت گفت:

      سلام دو روز است که با پیغام امنیت مرتب متوقف میشود مواجه میبا شم . گوشی رد می نوت هشت است .اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشوم.

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        حجت عزیز سلام
        از اینکه مشکل خودتون را با ما درمیان گذاشته اید از شما ممنونیم
        لطفاً به مقاله زیر مراجعه فرمایید
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

        1. بابک گفت:

          تز ادمین وب سایت ممنونم با راهنمایی شما مشکل امنیتی گوشی شیائومی رو حل کردم

          1. پشتیبانی موبوتل گفت:

            سلام خدمت شما،خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید واقع شد

  42. amir گفت:

    سلام
    گوشی من مرتب یه پیام روی صفحه میاره که امنیت مرتب متوقف میشود
    یعنی چی ؟ چرا اینجوری شده ؟ چطوری رفعش کنم ؟
    خیلی ممنون میشم کمک کنید

    1. خلیلی گفت:

      سلام من هم همین مشکلو دارم ایا برای شما رفع شده؟

  43. amir گفت:

    سلام
    تلفن من هر دقیقه یه پیام گزارش میاد روی صفحه ک امنیت مرتب متوقف میشود
    باید چیکار کنم ؟
    منظورش چیه ؟
    مدل گوشی هم xiaomi mi 8 lite

    1. امیرعیل احمدی گفت:

      سلام من گوشی نوت 7 دارم از دیشب مدام پیام میاد امنیت مرتب متوقف می شود لطفا جواب بدین این چه مشکلی هست؟؟

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        جناب احمدی عزیز سلام
        شما میتوانید با مراجعه به اینکه زیر و مشاهده مطلب ،مشکل خود را به راحتی برطرف نمایید
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

    2. سپهر گفت:

      من هم این مشکل برام امروز پیش اومده اگه فهمیدی به اینشماره زنگ بزن به من هم بگو که درستش کنم

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        سپهر عزیز سلام
        شما می توانید با مراجعه به لینک زیر و مشاهده مطلب مشکل خود را به راحتی بر طرف فرمایید
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

    3. سعید گفت:

      من گوشیم ردمی نوت ۸
      به برنامه ها رمز دادم با اثر انگشت باز می کردم الان اثر انگشتم پاک شده الگو هم یادم رفته نمی دونم چی کار کنم

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        سلام خدمت شما
        شما باید موبایل خود را فلش کنید

  44. ناشناس گفت:

    من ردمی نوت هفت دارم با اینکه اندرویدش از بعضی از گوشیهای سامسونگ بالاتره ولی برنامه های هک وای فای روش کار نمیکنه ،میتونید بگید مشکل از کجاست

  45. مجید گفت:

    با سلام
    یک گوشی Remi 8 شش ماه پیش خریدم ولی همش هنگ می کنه نزم افزار آنتی ویروس که روی گوشی نصب بوده رو باز می کنم گوشی هنگ میکنه چکار باید بکنم ممنون می شوم

  46. leilifarjam گفت:

    سلام چند وقتی هست که گوشی ردمی 9خریرم از دیروز که اسکن امنیتی رو میزنم میگه در پرداخت خطری یافت شد چطور میشه برطرفش کرد

  47. .... گفت:

    سلام من الان حدودا یک ماه هست ک گوشی شیائومی مدل redmi 8 رو خریدم اما توی این دو سه روز اخیر وقتی اسکن امنیتی رو انجام میدم میگه ک در محیط پرداخت یک خطر پیدا شد نمی‌دونم چجوری این خطر رو از بین ببرم لطفاً راهنمایی کنید

  48. احمدرضا گفت:

    سلام گوشی شیائومی دارم پترن اشتباه زدم صفحه سفید میاد بالا لطفا راهنمایی کنید

    1. وحید رحیم شعار گفت:

      سلام خدمت شما،کارشناسان مربوطه بر روی واتس آپ در تماس باشید تا راهنمایی های لازم برای شما انجام پذیرد

  49. mohsrn گفت:

    با سلام من یه مسافر کش هستم چند ماه پیش چندتا مسافر زدم وقتی پیاده کردم رفتم بعد از نیم ساعت دیدم یا گوشی مدل شیائومی روی صندلی عقب افتاده برداشتم دیدم خاموشه روشن کردن یه قفلی روی صفحه گوشی اومد نگاه ب صفحه که کردم انتن نداشت وفتی نگاه کردن نا سیمکارتی نه رمی هیچی داخلش نبود الان این گوشی دست منه هی جوره هم نمیتونم صاحبشو پیدا کنم بردم قفلشو باز کنم میگن نمیشه امنیت قفلش بالاس از این حرفا ممنون میشم راهنمای کنید من چیکار کنم قفلشو باز کنم شاید شماره مخاطبی باشه تا گوشیو ب صاحبش برگردونم

    1. وحید رحیم شعار گفت:

      سلام
      تحویل پلیس بدهید
      تا به صاحبش برسانند
      یا تحویل تاکسیرانی بدهید اگر تاکسی هستید.

  50. ناشناس گفت:

    جالب

    1. سبحان گفت:

      سلام من یه نوت ۹ ردمی.ازدیروز ی ریز میزنه امنیت مرتب متوقف میشود هرچیم میزنم ک بره باز زود برمیگرده.چیکارشکنم لطفا راهنماییم کنید.ممنون

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        سلام سبحان عزیز
        ممنون که با ما در ارتباط بودید
        برای راه حل مشکلتون این مقاله را مطالعه بفرمایید
        https://mobotel.ir/xiaomi-security-keeps-stopping-fix/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *