اخبار شیائومی, اخبار موبایل های تازه وارد

منتظر معرفی شیائومی Mi 9X باشید

همانطور که می‌دانید کمپانی شیائومی در سال میلادی جاری، گوشی هوشمند پرچم‌دار خود را که از یک چیپست اسنپدراگون 855 برخوردار بود معرفی کرد اما براساس اخبار و گزارشاتی که به تازگی منتشر شده است باید منتظر رونمایی از یک گوشی هوشمند جدید از این کمپانی باشیم.

یکی از سری گوشی‌های هوشمند کمپانی شیائومی که از محبوبیت بالایی در بین کاربران آن، برخوردار است، گوشی‌های هوشمند سری Mi 9 این کمپانی است به‌گونه‌ای که شیائومی تاکنون چند گوشی هوشمند از این سری را روانه بازار کرده است و همه آن‌ها نیز مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. از این‌رو کمپانی شیائومی قصد دارد یک گوشی هوشمند دیگری را از این سری معرفی کند که Mi 9X نام دارد.

خوشبختانه به‌تازگی اطلاعات و مشخصاتی از این گوشی هوشمند در فضای اینترنت منتشر شده است که بر اساس این اطلاعات، گوشی هوشمند Mi 9X شیائومی از صفحه نمایش 6.39 اینچی با فناوری سوپر امولد برخوردار است و رزولوشن آن نیز برابر با 1080 × 2340 پیکسل است.

نمی‌توان گفت که گوشی جدید کمپانی شیائومی در میان گوشی‌های بالارده و قدرتمند قرار دارد چراکه پردازنده استفاده شده در این گوشی هوشمند، چیپست کوالکام اسنپدراگون 675 است که از 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *