اخبار موبایل های تازه وارد

هواوی Mate X موفق به کسب تاییدیه 5G CE شد

همانطور که می‌دانید در سال جاری محیط‌ترین قابلیت که حرف اول را می‌زند، شبکه ارتباطی 5G است به‌گونه‌ای که اکثر کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در حال تلاش برای بکارگیری از این قابلیت در محصولات آینده خود هستند. یکی از مطرح‌ترین کمپا‌نی‌هایی که به دنبال استفاده از این قابلیت در محصولات جدید خود است، کمپانی هواوی می‌باشد به‌گونه‌ای که کمپانی هواوی در گوشی Mate X خود از این قابلیت و فناوری مدرن استفاده کرده است.

Mate X هوآوی و کسب تاییدیه 5G

جالب است بدانید که گوشی Mate X هواوی به‌عنوان اولین گوشی موفق شده است که برای اولین بار گواهینامه 5G CE را دریافت کند. موسسه  TÜV Rheinlandدر زمینه کسب این گواهی‌نامه توسط گوشی جدید هواوی توضیح داده است که گوشی Mate X با پشت سرگذاشتن آزمایش‌های بسیار دقیقی توانسته است این گواهی‌نامه را به خود اختصاص بدهد. بنابراین اولین گوشی هوشمندی که در جهان توانسته است گواهی‌نامه 5G CE را دریافت کند، گوشی Mate X هواوی است.

از آن‌جایی که گوشی هوشمند Mate X هواوی اولین گوشی این کمپانی است که از فناوری 5G برخوردار می‌باشد بدیهی است که دارای امکانات پیشرفته زیاد دیگری نیز باشد. یکی از این امکانات تراشه Balong 5000 است که اولین تراشه 5G چند حالته است که از معماری 7 نانومتری برخوردار است.

منبع

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *