اخبار موبایل های تازه وارد

کم بودن مقاومت آیفون 10 در مقابل آیفون 8

طبق گفته کانسیومر ریپورتز بر اساس ازمایش هایی که این شرکت بر روز سه گوشی ایفون 10 ، ایفون 8 و آیفون 8 پلاس انجام داده است به این نتیجه رسیده است که مقاومت و کیفیت ایفون ده نسبت به دو گوشی قبل نیست . در برسی دوربین گوشی ایفون 10 ثابت شد که در مقایسه با دوربین سایر گوشی ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و می توان از دوربین های با کیفیت در جهان به حساب اورد . اما در هر حال مهم‌ترین سوال در مورد مقاومت آیفون ۱۰ است. کانسیومر ریپورتز به این نتیجه رسیده که مقاومت آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس نسبت به آیفون ۱۰ بالاتر است. باید اشاره کنیم این تست‌ها به نحوی طراحی شده‌اند تا مقاومت گوشی‌ها در برابر سقوط و سایر ضرباتی که می‌تواند منجر به ایجاد صدمه در دستگاه شود مورد بررسی قرار گیرد. پس از عرضه‌ی عمومی آیفون ۱۰ به بازار، وب سایت معتبر سی‌نت تست‌هایی روی این دستگاه انجام داد تا میزان مقاومت این محصول را مورد بررسی قرار دهد و با توجه به همین تست‌ها پس از اولین سقوط صدماتی به این دستگاه وارد آمد.

 

 

اگر بخواهیم شیشه بدنه گوشی را مقایسه کنیم ایفون 8 در مقایسه با ایفون 10 مقاوم تر است . طبق گفته کانسیومر ریپورتز و ازمایش هایی که بر روی دو گوشی انجام داده اند ثابت شده است که شیشه ایفون 8 در برابر شکستگی مقاومت بیشتری دارد .شیشه‌ی به‌کار گرفته شده در بخش پشتی آیفون ۱۰ نمی‌تواند برای همیشه در برابر ضربات احتمالی مقاوم باشد. این در حالی است که جنس بخش پشتی بدنه‌ی دو گوشی هوشمند آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس نیز از جنس شیشه است اما بنا به گزارش کانسیومر ریپورتز، این دو محصول از نظر شکسته شدن نسبت به آیفون ۱۰ مقاومت بالاتری دارند. عمر باتری آیفون ۱۰ نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که کارشناسان از آن چندان راضی نیستند.نکته‌ی دیگر اینکه امتیاز نشریات مختلف برای آیفون ۱۰ اپل کم‌تر از امتیاز گوشی‌های گلگسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ بوده است.اپل به درخواستی که برای ارائه‌ی توضیح در این مورد از این کمپانی شده، سریعا پاسخ نداده است. پیش از این نیز شرکت اپل با کانسیومر ریپورتز شرایط مشابهی با شرایط فعلی را تجربه کرده است‌. نشریه‌ی کانسیومر ریپورتز در اواخر سال گذشته یک دیدگاه انتقادی نسبت به مک‌بوک پرو داشت که این نقد نهایتا باعث شد تا اپل مشکلات مک‌بوک پرو را رفع کند.

 

 

نویسنده‌ی سی نت همچنین اعلام کرده که هفته‌ی پیش یکی از فروشندگان تی-موبایل به وی اعلام که آیفون ۸ بهتر از آیفون ۱۰ است.

البته باید اشاره کنیم که حتی با وجود نقدهای مورد بحث در مورد آیفون ۱۰، کمپانی اپل موفق شده ار جمعه‌ی سیاه تعداد ۶ میلیون واحد از این گوشی هوشمند را یه فروش برساند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *