اخبار موبایل های تازه وارد

گوشی سامسونگ گلکسی J6 به سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری One UI بروزرسانی شد

کمپانی سامسونگ به‌تازگی به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید پای را برای گوشی‌های پرچم‌دار  و همچنین میان‌رده خود عرضه کرده است یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند کمپانی سامسونگ که به این سیستم‌عامل مجهز شده است گوشی هوشمند J6 است. لازم است اشاره کنیم که رابط کاربری این سیستم‌عامل، OTA است.

به‌روزرسانی که برای گوشی هوشمند J6 عرضه شده است از شماره مدل J600FNXXU3BSD1 برخوردار است که حجم آن تنها برابر با 1.2 گیگابایت است. در ضمن لازم است اشاره کنیم که پچ امنیتی این گوشی هوشمند در ماه مارس منتشر خواهد شد.

این گوشی هوشمند با دریافت به‌روزرسانی مذکور که به آن اشاره کردیم، از ویژگی‌ها و خصوصیات فوق‌العاده‌ای بهره‌مند خواهد شد که از رابط کاربری بسیار بالایی برخوردار است. یکی از این ویژگی‌ها دکمه‌های جدید ناوبری است که رابط کاربری بسیار بالایی برخوردار است و بسیار کاربرپسند است چراکه در طراحی آن از حالت تاریک استفاده شده است که همین ویژگی موجب جذب کاربر به آن می‌شود.

متاسفانه در حال حاضر تنها کشورهایی که این آپدیت در اختیار آن‌ها قرار گرفته است کشورهای ایتالیا و برزیل می‌باشد. البته امیدواریم که این آپدیت در آینده برای سراسر جهان عرضه شود.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *