اخبار موبایل های تازه وارد

اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت 10 سامسونگ فاش شد

همانطور که می دانید، سامسونگ اعلام کرده است که به صورت رسمی از خانواده گلکسی نوت 10 در مدل های استاندارد و پلاس رونمایی خواهد کرد. تا به امروز نیز شاهد ارائه رندرهایی با کیفیت، مشخصات فنی و قیمت این محصول از منابع رسمی و غیر رسمی بودیم. اما امروز که کمتر از سه هفته به معرفی گلکسی نوت 10 باقیمانده است، این دستگاه در بنچمارک  Geekbench مشاهده شده است. گلکسی نوت 10 ثبت شده در گیک بنج دارای شماره مدل SM-970F بوده و از تراشه اگزینوس 9825 و 8 گیگابایت رم برای اجرای اپلیکیشن ها بهره مند می باشد.

اما این اولین باری نیست که یکی از مدل های نوت 10 در بنچ مارک ها مشاهده می شود، بلکه در ماه گذشته نیز گزارش هایی منتشر شد که نشان می داد سامسونگ یکی از مدل های نوت 10 را با شماره M-N976N روانه این سرویس کرده است. جالب است بدانید که نسخه قبلی از این گوشی هوشمند نیز دارای تراشه اگزینوس 9825 سامسونگ بوده و از 8 گیگابایت رم نیز برای اجرای اپلیکیشن ها برخوردار بود. اما در اتفاقی جالب، جدل جدیدتر از نسل دهم نوت، موفق شده است که امتیازهای بالاتری را به نام خودش ثبت کند. همچنین یک مدل دیگر از نوت 10 در Geekbench رویت شده بود که دارای مشخصات فنی متفاوت تر از دو مدل معرفی شده بود. این مدل از یک تراشه اسنپ دراگون 855 و 12 گیگابایت رم استفاده می کرد که در حرکتی جالب در بخش تک هسته ای نسبت به مدل SM-970F، امتیاز کمتری را بدست آورد.

گفتنی است که مدل استاندارد از گلکسی نوت 10 دارای دوربین سه گانه اصلی و نسخه پلاس دارای دوربین چهارگانه اصلی با چینش عمودی است. همچنین از تفاوت های موجود در میان این مدل ها می توان به صفحه نمایش 6.3 اینچی با نسبت تصویر 19:9 نوت 10 استاندارد و نمایشگر 6.7 اینچی نسخه پلاس اشاره کرد که از دو پنل با فناوری AMOLED ساخته شده اند. همچنین تمامی مدل های تولیدی از این خانواده به صورت یکسان از پردازنده های اسنپ دراگون 855 یا اگزینوس 9825 استفاده خواهند کرد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *