اخبار موبایل های تازه وارد

ال جی از Q9 شبه پرچمدار رونمایی کرد

شرکت ال جی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند محسوب می شود. این کمپانی کره ای هر سال نسل جدیدی از دیوایس های خود را معرفی می کند و به تازگی در CES 2019 از میان رده جدید Q9 معرفی می کند.

LG در نهایت پس از مدت ها انتظار میان رده جدید Q9 را معرفی کرد. این گوشی هوشمند طراحی شبیه به سری G7 داشته و از مشخصات خوبی بهره می برد.  این کمپانی در جریان نمایشگاه CES 2019 علاوه بر رونمایی چندین مدل محصول، گوشی هوشمند کیو 9 را هم معرفی کرده است. در بحث ویژگی های ظاهری و سخت افزاری مدلی شبیه و نزدیک به G7 Fit است.

ال جی Q9 محصولی برجسته کره ای ها

مشخص نیست Q9 چه زمانی وارد بازار ایالات متحده می شود و امید است که آن را در این بازار بزرگ شاهد باشیم. با قیمت 447 دلاری کیو 9 یک میان رده گران قیمت محسوب می شود و گذشته از آن مشخصاتی برای این دیوایس در نظر گرفته شده که می توان به عنوان یک مدل برجسته محسوب کرد. اگرچه Q9 یک گوشی هوشمند شبه پرچمدار بوده اما پردازنده رده بالا سال 2016 برای آن در نظر گرفته شد. از مشخصات کلیدی آن باید به صفحه نمایش 6.1 اینچی FullVision با رزولوشن 3120*1440 پیکسلی ، حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و برخی دیگر اشاره کرد.

انتظار می رود ال جی بزودی به عرضه آن در بازارهای مختلفی از جمله کره جنوبی و ایالات متحده به فروش برساند.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *