اخبار موبایل های تازه وارد

انتشار بروزرسانی جدید برای گوشی آنر 10 لایت و 20i

Emui نام رابط کاربری مخصوص شرک هواوی می باشد که بر روی گوشی های هوشمند این شرکت نصب شده و رابطی میان کاربر و محصول است. حال روز گذشته هواوی نسخه 9.1 از این رابط کاربری را برای دو گوشی از برند آنر خود با مدل های آنر 10 لایت و 20i عرضه کرد که با دریافت و استفاده کردن از آن ویژگی هایی جدیدی به این دستگاه ها اضافه می شود. این اتفاق زمانی رخ داد که روز قبل تر، هواوی EMUI 9.1 را برای میت 20 x عرضه کرده بود. به دنبال آن زیر برند هواوی تصمیم به ارائه جدیدترین نسخه از رابط کاربری این شرکت برای دو مدل از گوشی های خود کرد.

جالب است بدانید که هواوی EMUI 9.1 را برپایه نسخه پای اندروید توسعه داده و هماهنگی های خوبی با آن دارد. همچنین این گوشی ها از این پس می توانند که از قابلیت GPU Turbo 3.0 نیز بهره مند شوند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که در هنگام استفاده کردن از گرافیک گوشی در کارهای مختلف همچون بازی کردن از ظرفیت بیشتری از سخت افزار گوشی خود استفاده کنند. گفتنی است که با نصب این رابط کاربری می توان با فشار بلندمدت روی دکمه پاور به دستیار صوتی این دستگاه که از هوش مصنوعی بهره می برد، دسترسی پیدا کند. البته گفتنی است که در حال حاظر تنها کاربران کشور چین توانسته اند که پیام بروزرسانی EMUI 9.1 را دریافت کنند، پیش بینی می شود که در روز های آینده تمامی کاربران بتوانند به سرور بروزرسانی هواوی دسترسی پیدا کنند.

گوشی آنر 10 لایت دارای یک صفحه نمایش 6.21 می باشد که وضوح تصویری برابر فول اچ دی پلاس را به کاربران ارائه می دهد، تراشه کایریان 710 هواوی در کنار 3 گیگابایت، 4 گیگابایت و 6 گیگابایت رم قلب تپنده دستگاه را تشکیل می دهند که البته حافظه رم های مطرح شده در نسخه های مختلف عرضه می شوند. همچنین کایرین 710 هواوی از نوع 12 نانومتری بوده و دارای پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 است. این گوشی هوشمند در نسخه هایی مجهز به 32 گیگابایت و 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی بوده و در پنل جلویی آن نیز یک دوربین 24 مگاپیکسلی سلفی دیده می شود.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *