اخبار شیائومی

اولین اطلاعات از گوشی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس منتشر شد

5348_thumb.jpg

اجازه بدهید خبر دیگری درباره شیائومی و اخبار مربوط به این شرکت در حال توسعه را برای شما نقل کنیم. با امید به اینکه مورد توجه خوانندگان موبوتل قرار بگیرد.
 

اولین روزهای ماه شهریور بود که شیائومی به صورت رسمی از گوشی میان رده ردمی نوت 4 (Redemi Note 4) رونمایی کرد و بعد از بازخورد خوب کاربران، به‌نظر حالا گوشی ردمی نوت 4 ایکس (Redemi Note 4X) قرار است ادامه‌دهنده راه این محصول خوش‌ساخت باشد.

براساس گزارش رسانه ها منتشر شده، گوشی ردمی نوت 4 ایکس قدرتی بالاتر از نسل قبلی خواهد داشت و به تراشه اسنپدراگون 653، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

گوشی ردمی نوت 4 ایکس به 4 گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 653 مجهز خواهد بود

این در حالی‌ست که پیشتر ردمی نوت 4 با حافظه رم 2 و 3 گیگابایتی و تراشه هلیو ایکس 20 وارد بازار شده بود. محصولات سری نوت شرکت شیائومی محبوبیت بالایی میان کاربران کشور چین دارند و اگر واقعا خبر توسعه این گوشی صحت داشته باشد، می‌توانیم منتظر یک محصول قدرتمند و مقرون به صرفه دیگر از سوی چینی‌ها باشیم.

در رسانه ها و اخبار اطلاعاتی بیشتری در این زمینه منتشر نشده و احتمالا با اتمام سال 2016، جزئیات بیشتری از محصول جدید شیائومی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

امیدواریم این خبر موردمقبول خوانندگان دوست داشتنی موبوتل واقع شده باشد. در صورت علاقه مندی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *