دسته‌بندی نشده

اولین گوشی تاشو جهان به نام گلکسی ایکس که به زودی رونمایی می شود

یکی از مباحثی که کاربران امروزه دارند روی آن بحث می کنند ارایه یک گوشی تاشو برای اولین بار توسط سامسونگ می باشد . این گوشی که گلکسی ایکس (Galaxy X) توسط سامسونگ (Samsung) ارایه خواهد شد که انقلابی در گوشی های تلفن همراه است . این گوشی برای اولین بار  در سایت کره ای سامسونگ فاش شده است که با شماره مدل SM-G888N0 وارد بازار خواهد شد و تقریبا زمان زیادی نیز برای اولین رونمایی آن نمانده است .

 

هنوز مشخص نیست گوشی گلکسی ایکس چه قابلیت‌هایی خواهد داشت و از نظر طراحی، چگونه به‌ نظر می‌رسد. آنچه در حال‌ حاضر در رابطه با گوشی تاشوی گلکسی ایکس فاش شده، تنها حدس و گمان است؛ اما با توجه به پتنت‌های به ثبت رسیده از محصولات سامسونگ، به‌ ‏نظر می‌رسد گلکسی ایکس به سمت داخل تا می‌شود. سامسونگ ممکن است گوشی تاشوی جدیدش را با دو نمایشگر ارائه دهد که یکی از آن‌ها انعطاف‌پذیر است.

 

اولین گوشی تاشو جهان به نام گلکسی ایکس که به زودی رونمایی می شود

 

زمان انتشار دقیق گوشی در دسترس نیست ولی چیزی که مسلم است این است استقبال کاربران باعث رو نمایی زود تر گوشی خوتهد شد . همچنین مدیر شرکت سامسونگ گفته است که این گوشی فعلا به بازار عرضه نخواهد شد تا مشکلات احتمالی آن بر طرف شود .  اما ممکن است سامسونگ این مدل را در نمایشگاه CES 2018 در ماه ژانویه معرفی کند؛ همچنین ممکن است مراسم خبری جداگانه‌ای برگزار شود که در آن، گوشی تاشوی گلکسی ایکس سامسونگ به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

سامسونگ تنها سازنده‌ای نیست که تلاش می‌‌کند گوشی تاشو ارائه دهد. دیگر سازندگان مطرح بازار گوشی‌ هوشمند از جمله هواوی، ال‌جی و اوپو نیز روی محصولات تاشوی جدیدی مشغول به کار هستند که احتمالاً سال آینده از راه می‌‏رسد. گوشی تاشوی هواوی به دو نمایشگر مجهز شده است و اگر طراحی این محصول به خواسته‌ی سازندگان آن نزدیک شود، احتمال دارد گوشی تاشوی هواوی سال آینده به بازار عرضه شود.به هر حال این گوشی می تواند نسل جدیدی در گوشی های تلفن همراه باشد که کاربران زیادی را نیز به سمت خود جذب کند .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *