اخبار شیائومی

برترین جایگاه متعلق به اوپو در بازاهای چین

خبر دیگری درباره شیائومی برای شما علاقه مندان:

کمپانی اوپو توانسته است در بازار گوشی‌ هوشمند کشور چین، در بالاترین جایگاه قرار بگیرد.

در خبرهای جدیدی که منتشر شده است  شرکت تحقیقاتی IDC، کمپانی اوپو (Oppo) هم‌اکنون به‌عنوان برترین بازیگر بازار موبایل در چین معرفی شده است. این کمپانی در سال ۲۰۱۶ موفق شده است ۷۸.۴ میلیون گوشی هوشمند در چین به فروش برساند. این میزان فروش باعث شده است سهم اوپو در بازار مورد اشاره به ۱۶.۸ درصد برسد.

شاید دوست داشته باشید بدانید که در جایگاه دوم این لیست پرفروش ها شرکت هواوی جای گرفته است. این کمپانی با فروش ۷۶.۶ میلیون گوشی‌ هوشمند و سهم ۱۶.۴ درصدی موفق به کسب این جایگاه شده است. مقام سوم لیست بهترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند چین به Vivo رسیده است. ویوو موفق شده است ۶۹.۲ میلیون گوشی‌ هوشمند به بازار عرضه کند و سهمی ۱۴.۸ درصدی از بازار گوشی‌های هوشمند چین در اختیار بگیرد. در اینجا لازم است یادآوری کینم که  اوپو، هواوی و ویوو در مجموع نزدیک به نیمی از بازار گوشی‌ در کشور مورد بحث را در اختیار دارند.

oppo

نهایتا در این لیست جالب بررسی شده است که اپل و شیائومی به ترتیب با سهم ۹.۶ و ۸.۹ درصدی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

باید در اینجا عنون کنیم  که وابستگی بیشتر به اپلیکیشن‌های موبایلی باعث می‌شود افراد به دنبال تغییر موبایل خود باشند و همین امر موجب شده است سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ فروش گوشی‌ گسترش یابد. هم‌اکنون در بسیاری از شهرهای چین تقاضای زیادی برای گوشی‌ هوشمند وجود دارد. در آخر باید بگوییم که  اوپو و ویوو نیز در این نوع شهرها گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی بیشتری عرضه کرده‌اند.

در اینجا امیدواریم این خبر درباره این شرکت چینی در حال توسعه مورد قبول شما بوده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *