دسته‌بندی نشده

برخورداری گلکسی اس 9 سامسونگ از از صفحه نمایش 90 درصدی

گوشی گلکسی اس 9  و گلکسی اس 9 پلاس که قرار است توسط شرکت کره ای بنام سامسونگ سال بعد به بازار عرضه شود دارای حاشیه های زیادی بوده است . به تازگی تصویری از این گوشی منتشر شده است که نشان می دهد نوار بالایی گوشی نسبت به سایر گوشی های سامسونگ نازک تر می باشد . به علاوه وجود دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت نیز از ویژگی های این گوشی می باشد . به نقل از وبسایت سم موبایل صفحه نمایشگر گوشی تقریبا 90 درصد گوشی را گرفته است . باید اشاره کرد که در گوشی گلکسی اس ۸ پلاس، نزدیک به ۸۴ درصد از پنل جلوی گوشی با نمایشگر پوشانده شده است.

 

برخورداری گلکسی اس 9 سامسونگ از از صفحه نمایش 90 درصدی

 

 

با توجه به طراحی بدون لبه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار که در سال ۲۰۱۷ رایج شده است، سازندگان به‌سختی تلاش می‌کنند محصولات جدید خود را ضمن حفظ ابعاد نسل‌های پیشین، با بزرگ‌ترین نمایشگر ارائه دهند. البته هیچ‌یک از گوشی‌های موجود در بازار به معنای واقعی «بدون حاشیه» نیستند؛ اما به‌ نظر می‌رسد سامسونگ در تلاش است با عرضه‌ی گلکسی اس ۹، به این هدف دست پیدا کند. بر اساس اطلاعاتی که توسط سم‌موبایل دریافت شده است، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش گوشی گوشی گلکسی اس ۹ (galaxy s9) تقریباً حذف خواهد شد؛ این در حالی است که در نسل قبل یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش وجود داشت. علاوه‌ بر این، کره‎ای‌ها تصمیم دارند حاشیه‌ی بالای صفحه‎‌نمایش گوشی گلکسی اس ۹ را نسبت به نسل قبل باریک‌تر کنند. البته مشخص نیست که آیا حاشیه‌های اندک در سمت راست و چپ نمایشگر دستخوش تغییر می‌شود یا سامسونگ، تغییری در ساختار آن‌ها نخواهد داد. با توجه به انحنای موجود در لبه‌های نمایشگر گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، بعید است شرکت سازنده بتواند تغییراتی را در این بخش اعمال کند.

 

با این وجود هیچ یک از این اخبار به صورت رسمی از طرف سامسونگ منتشر نشده است و باید منتظر نمانیم که در سال بعد این گوشی با چه ویژگی هایی به بازار عرضه خواهد شد . در کنار آن در نظر دارد گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را در نمایشگاه CES به نمایش بگذارد؛ و تا ماه بعد قرار است به تولید انبوه برسد . گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس مانند نسل قبل، به نمایشگر ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی مجهز خواهند بود. در نسخه‌هایی که به‌صورت جهانی عرضه می‌شوند، سامسونگ از چیپ‏ست پرچم‌دار اکسینوس ۹۸۱۰ استفاده خواهد کرد. سایر مدل‌ها که در ایالات متحده و چین به فروش خواهند رسید، به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز می‌شوند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *