اخبار شیائومی

بنچمارک شیائومی 6

بنچمارک شیائومی 6

 

یک هفته قبل از ارایه شیائومی می 6 یک تست کامل از عملکرد خود را انجام داد و اگر شکی در این بود که این پرچمدار مجهز به چیپست اسنپ دراگون 835 است کالا رفع شد .

در این تست که دارای مدل خاص با 4 گیگ رام و نسخه 6 گیگ میباشد نشانگر عملکرد عالی این پرچدار در مقایسه با دیگر برندهای امروزی می باشد.

گوشی‌ شیائومی می ۶ همانند دو گوشی می ۵ و می ۵ اس، از نمایشگری ۵.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره خواهد برد. البته برخلاف می ۵ و می ۵ اس که به ترتیب از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌برند، گوشی شیائومی می ۶ به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز شده است. فقط باید منتظر باشیم تا ببینیم سامسونگ و کوالکام دقیقا چه زمانی اجازه‌ی استفاده از این پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری را برای شیائومی صادر خواهند کرد. بد نیست اشاره کنیم که این چیپ‌ست شامل هشت هسته‌ی ۲.۴ گیگاهرتری است و از پردازنده‌ی گرافیکی آدرینو ۵۴۰ بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعاتی که از جانب یکی از منابع معتبر چینی در مورد گوشی مورد بحث منتشر شده است، انتظار می‌رود این محصول در دو مدل با رم ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی عرضه شود. حافظه‌ی داخلی این دو مدل به ترتیب ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی و جلویی می ۶ به ترتیب ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی است. هر دو دوربین امکان فیلم‌برداری با کیفیت یو اچ‌دی (4K) را ارائه می‌دهند. بدین ترتیب، بر اساس مشخصات فاش شده در بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ، به نظر می‌رسد شیائومی از دوربین دوگانه در گوشی‌ هوشمند می ۶ استفاده نخواهد کرد

Xiaomi Mi 6 6438

Huawei P10 6069

Apple iPhone 7 5654

OnePlus 3T 4364

Samsung Galaxy S7 edge (S820) 4128

Xiaomi Mi 5s 3987

بنچمارک شیائومی 6

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *