اخبار موبایل های تازه وارد

تصویر پنل پشتی نوکیا 6.2 منتشر شد

براساس تصویری که از پنل پشتی گوشی نوکیا 6.2 در فضای اینترنت منتشر شده است این گوشی دارای یک دوربین اصلی دوگانه و همچنین یک سنسور اثر انگشت است که در زیر دوربین آن قرار داده شده است.

به‌تازگی اخبار و شایعاتی در زمینه جدیدترین گوشی نوکیا که احتمالا قرار است با نام 6.2 روانه بازار گردد منتشر شده بود اما اکنون تصویری از پنل پشتی این تلفن‌همراه هوشمند منتشر شده است که نشان‌دهنده استفاده از یک دوربین دوگانه به همراه یک سنسور اثر انگشت در این گوشی هوشمند است.

نوکیا 6.2 در راه است

براساس عکسی که از پنل پشتی این گوشی در فضای اینترنت منتشر شده است حدس می‌زنیم که کمپانی نوکیا این گوشی را در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار کند. باتوجه به اینکه اکثر پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند دارای یک حفره درون صفحه نمایش خود هستند انتظار می‌رود تا صفحه نمایش این دیوایس نیز دارای حفره‌ای درون خود باشد.

درضمن باید اشاره کنیم که سنسور دوربین اصلی این گوشی که در پنل پشتی آن قرار داده می‌شود 48 مگاپیکسل است. علاوه‌بر این از یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 که دارای 6 گیگابایت رم می‌باشد در این دیوایس استفاده شده است. سیستم‌عاملی که به‌طور پیش‌فرض برای این گوشی در نظر گرفته شده است اندروید پای است.

منبع:  Gizchina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *