اخبار شیائومی

تمامی گوشی های شیاومی به اندروید نوقا آپدیت خواهند شد

5382_thumb.jpg

اجازه بدهید خبر دیگری درباره شیائومی و اخبار مربوط به این شرکت در حال توسعه را برای شما نقل کنیم. با امید به اینکه مورد توجه خوانندگان موبوتل قرار بگیرد.

انتظار برای دریافت نسخه جدید اندروید واقعا سخت است، چون باید در مطالب آمده در رسانه ها  با برنامه زمانی انتشار آن، به دنبال نامی از کمپانی تولیدکننده اسمارت فون و در ادامه مدل دستگاه خود باشیم. در این دیر کرد البته هیچ تقصیری بر گردن گوگل نیست. همانطور که می دانید گوگل اندروید خام جدید را در اختیار تمامی سازندگان قرار می‌دهد، در ضمن سازندگان گوشی هستند که درگیر فرآیند زمان‌بر اعمال تغییرات خود بر روی اندروید خالص شده و به منظور آماده‌سازی آن برای گوشی‌های مختلف از کاربران طلب زمان می‌کنند. عرضه اندروید 7 برای گوشی های شیائومی (Xiaomi) نیز از این روال مستثنی نیست، با این تفاوت که این کمپانی چند مدل را در برنامه کاری خود قرار داده است.دلیل اینکه بعضی از رابط کاربری ها در بعضی از گوشی ها برای کاربران سهل و آسان هست نیز همین مطلب می باشد.و کاربران اعلام رضایت می کنند.

برنامه عرضه اندروید 7 برای گوشی های شیائومی چگونه است؟

اندروید 7  مدت زمان زیادی نیست که وارد عرصه اسمارت فون ها شده است، چرا که اکنون چهار ماه از عرضه اولیه آن می‌گذرد. ارائه اندروید 7 برای گوشی های شیائومی نیز پابه‌پای گوشی‌های دیگر شرکت ها به تاخیر افتاده است، اما این کمپانی چینی وعده‌هایی امیدوارکننده به کاربران مشتاق و منتظر خود داده است. تست نسخه‌های بتا اکنون در جریان است تا با آزمایش نسخه‌های اولیه و جمع‌آوری اطلاعات، نسخه‌ نهایی با اطمینان کامل به گوشی های جدید و همچنین گوشی های قدیمی عرضه شود.

طبق برنامه کاری، عرضه اندروید نوقا برای گوشی های شیائومی می 4 سی ( Mi 4c)، می 4 اس (Mi 4S) و می نوت (Mi Note) شروع شده و این مدل‌ها به زودی به عنوان اولین دریافت‌کنندگان اندروید 7 خواهند بود. معمولا برندهای مختلف ابتدا به‌روز‌رسانی را با پرچمداران خود آغاز می‌کنند، اما این گوشی‌ساز چینی تاکنون هیچ صحبتی درباره زمان ارائه اندروید نوقا برای گوشی های شیائومی می نوت 2 (Mi Note 2)، می 5 اس پلاس (Mi 5s Plus) و مخصوصا می میکس (Mi Mix) نکرده است. مطمئنا شیائومی این پرچمداران را از قلم نخواهد انداخت و تنها بحث، بر سر زمان ارتقا دادن است.

اندروید 7 برای گوشی های شیائومیهمان‌طور که اطلاع دارید، ام آی یو آی (MIUI) شاخه ایی از اندروید بوده و توسط شیائومی سفارشی‌سازی شده است. اگرچه هنوز به واقعیت مزه اندروید 7 بر روی گوشی‌های شیائومی چشیده نشده است، اما مدتی قبل چند اسکرین شات به بیرون درز کرده، گوشه چشم‌هایی از ام آی یو آی 9 بر پایه اندروید نوقا برای اسمارت فون های شیائومی نشان دادند. که این نشان دهنده این مطلب است که کمپانی بزرگ شیاومی از ارتقا دادن گوشی های خود به اندروید 7 استقبال می کند.  در این خبر زمان عرضه به‌روز‌رسانی‌ جدید آذر یا دی ماه سال جاری عنوان شده بود که اکنون با انتشار خبر دست به کار شدن رسمی شیائومی، صحت این زمان عنوان شده تایید می‌شود.

امیدواریم این خبر موردمقبول خوانندگان دوست داشتنی موبوتل واقع شده باشد. در صورت علاقه مندی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *