اخبار موبایل های تازه وارد

جدیدترین گوشی هوشمند لنوو با دوربین چهارگانه معرفی شد

دومین گوشی هوشمند کمپانی لنوو که از چیپست اسنپدراگون 855 برخوردار است با نام لنوو Z6 پرو در چین معرفی شد. این گوشی در مدل‌های مختلفی طراحی شده است که قدرتمند‌ترین آن‌ها از 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

علاوه‌بر اینکه این گوشی هوشمند دومین گوشی کمپانی لنوو است که در آن از پردازنده اسنپدراگون 855 استفاده شده است، لازم است بدانید که این گوشی هوشمند اواین گوشی این کمپانی است که از یک دوربین چهارگانه برخوردار است. سنسور اصلی دوربین چهارگانه این دیوایس 48 مگاپیکسل است که از یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی یا زاویه دید ۱۲۵ درجه و یک لنز ۸ مگا پیکسلی تله‌فوتو با اپرچر f/2.4  تشکیل شده است.

پردازنده این گوشی هوشمند از معماری 7 نانومتری پشتیبانی می‌کند و از ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را برای پردازش بهره‌مند است. از سایر امکانات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند  می‌توان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد که به قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی مجهز است. سیستم‌عاملی که در این دیوایس به‌طور پیش‌فرض قرار دارد، سیستم‌عامل اندروید 9 پای است. جالب است بدانید که پوسته ZUI 11 بر روی این سیستم‌عامل قرار دارد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *