اخبار شیائومی, اخبار موبایل های تازه وارد

جزئیات قیمت گوشی هوشمند Mi A3 آشکار شد

این روزها شیائومی مشغول اجرای کمپین های تبلیغاتی پیش از رونمایی کردن از جدیدترین محصول خودش است. گوشی شیائومی Mi A3 به زودی به صورت رسمی به بازار عرضه می شود، اما پیش از این موضوع مشخصات فنی، رندرها و تصاویری از جعبه این دستگاه توانسته است که در روزهای اخیر به اینترنت راه پیدا کند. اما وقتی نگاهی به مشخصات استفاده شده در این محصول می اندازیم و در گزارش ها با لقب گوشی اقتصادی مواجه می شویم، می توان این انتظار را داشت که شیائومی تصمیم گرفته است که با ارائه این مدل بازار گوشی های اقتصادی را قبضه کند.

جالب است بدانید که نسل گذشته این گوشی هوشمند با نام Mi A2 در کشور اسپانیا رونمایی شده و با قیمت 250 یورو برای مدل 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران رسیده است. البته که کاربران بعد ها این توانایی را پیدا کردند که با پرداخت 180 یورو به نسخه لایت از این محصول نیز دست پیدا کنند. اما اطلاعات جدید حکایت از آن دارد Mi A3 دستگاهی قدرتمندتر و با قیمتی بسیاری اقتصادی به بازار عرضه خواهد شد، این عرضه به نوعی خواهد بود که کمتر شرکتی بتواند با چنین محصولی رقابت کند.

البته با توجه به این که این گوشی هوشمد از لحاظ طراحی به شدت به خانواده CC9 این شرکت شباهت دارد، به نظر می رسد که در حدود قیمتی آن ها و چیزی نزدیک به نسل گذشته خود عرضه شود. گفتنی است که دو مدل می سی سی 9 و می سی سی 9 ای به ترتیب با قیمت 230 و 170 یورو به فروش می ‌رسند.

شیائومی Mi A3 دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با تکنولوژی AMOLED است که هنوز وضوع تصویر آن اعلام نشده است. این نمایشگر بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه قرار گرفته و بر طبق انتظار در بخش بالایی پنل جلویی شاهد حضور یک برش قطره ای هستیم که میزبان دوربین سلفی این دستگاه خواهد بود. درحالی که پیش بینی ها و شنیده ها خبر از آن می دادند که این گوشی به یک پردازنده اسنپ دراگون 730 کوالکام مجهز خواهد شد، اما براساس اطلاعات منتشر شده در روز گذشته این موضوع را بیان می کنند که وظیفه پردازش اطلاعات در این دستگاه برعهده تراشه اسنپ دراگون 655 کوالکام خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *