اخبار شیائومی

درز اطلاعاتی درباره شیائومی می 5 سی با تراشه اسنپدراگون 821

6243_thumb.jpg

خبر دیگری درباره شیائومی برا شما علاقه مندان:

در اخبار افشا شده گویا کمپانی شیائومی قصد داردبرای گوشی می 5 سی همچنان از تراشه اسنپدراگون 821 استفاده نماید. و از تراشه خود صرف نظر کند.

این در صورتی است که کمپانی شیائومی قصد دارد در چند روز پیش رو از تراشه های اختصاصی خود رونمایی کند و طبق همین اخبار این تراشه قرار بود بر روی گوشی شیائومی می 5 سی قرار بگیرد.

حال، تصویری از شیائومی می 5 سی منتشر شده است که نشان می‌دهد محصول آینده شیائومی از تراشه کوالکام استفاده می‌کند. در تصویر می‌توان صفحه «درباره گوشی» را مشاهده کرد که در آن اطلاعاتی از می 5 سی به نمایش گذاشته شده است.

با در نظر گرفتن این تصویر، شیائومی می 5 سی درواقع به‌جای تراشه پاینکن، به تراشه اسنپدراگون 821 مجهز است. از دیگر اطلاعاتی که می‌توان مشاهده کرد، وجود ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. همان‌طور که در تصویر مشاهده خواهید کرد، شیائومی می 5 سی به اندروید 7.1.1 و رابط کاربری MIUI 8 مجهز است.

البته باید ذکر کرد که صحت این تصویر هنوز تأیید نشده است. با این حال احتمال می‌رود دو نسخه از تلفن هوشمند شیائومی می 5 سی وجود داشته باشد که یک مدل از تراشه پاینکن و مدل دیگر از تراشه اسنپدراگون 821 استفاده می‌کند.

حال باید منتظر بود تا جواب این سوال را گذر  زمان بدهد.

شیائومی می 5 سی

امیدواریم این خبر درباره این برند چینی در حال توسعه مورد قبول شما بوده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *