اخبار موبایل های تازه وارد

درز تصویر جدید از پیکسل 4 گوگل

در ماه های گذشته نیز رندرهایی از این گوشی هوشمند جدید به اینترنت راه پیدا کرده بود، اما این این تصاویر زنده جدید جزئیات بیشتری را از ساخته جدید گوگل به کاربران منتقل می کند. براساس تصاویر زنده، می توان گفت که پرچمدار 2019 شرکت گوگل دارای حفره درون صفحه نمایش به منظور جاگذاری دوربین سلفی می باشد. از طرفی رندرهایی که از این گوشی توسط رسانه ها مخابره شده، خبر از استفاده انتخاب طراحی مربعی شکل در پنل پشتی برای قرار دادن دوربین های اصلی می دادند.

اگر به تصاویر جدید ارائه شده از این محصول نگاهی بیاندازیم، حتما متوجه این موضوع خواهیم شد که این گوشی در داخل یک قاب محافظ قرار گرفته است، ولی همین اندازه از جزئیات نیز برای همگان کافی است که به تصمیم جدید گوگل مبنی بر کاهش حاشیه های اطراف نسبت به نصل گذشته پرچمدار خود، پی ببرند. همچنین به وضوح می توان حفره درون نمایشگر طراحی شده در قسمت بالایی پنل جلویی را مشاهده کرد که به عنوان مکانی برای حضور دوربین سلفی دستگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پیکسل 4 همانند پرچمدار جدید سامسونگ به یک دوربین دوگانه در بخش سلفی مجهز گردیده و از یک اسپیکر واحد در بخش پایینی دستگاه برای پخش صدا استفاده می کند.

ار جالب ترین شایعاتی که درباره پرچمداران جدید گوگل به صورت گسترده در رسانه های مختلف پوشش داده شده است، خبر طراحی گوشی های هوشمند پیکسل 4 و پیکسل 4 XL توسط دو تیم مختلف می باشد. به این صورت گویا در حال حاظر دو تیم مختلف که هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، بر روی طرح های موردنظر خودشان برای خانواده پیکسل 4 کار می کنند و در نهایت ایده های خود را در اختیار شرکت قرار خواهند داد و به طبع گوگل طرح برتر را انتخاب و گوشی های پرچمدار خود را بر اساس آن تولید می کند.

لازم به ذکر است که چندی پیش این شرکت از میان رده های جدیدش با نام های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL رونمایی کرد که از لحاظ طراحی کاملا شبییه پرچمداران فعلی گوگل می باشند. همچنین پیش بینی می شود که گوگل برای پیکسل های 4 از پردازنده اسنپ دراگون 855 و حداقل 6 گیگابایت فضای رم به منظور پردازش اطلاعات استفاده کند.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *