اخبار شیائومی, اخبار موبایل های تازه وارد

ردمی K20 در راه است

مدیران کمپانی شیائومی، اسامی مدنظر خود را برای نام‌گذاری پرچم‌دار آینده خود در وب سایت ویبو با طرفداران این کمپانی به اشتراک گذاشتند تا بر اساس نظرسنجی از سوی آن‌ها از میان 4 اسم قرار داده شده نامی را برای پرچم‌دار آینده خود ثبت کنند که در این نظرسنجی نام K20 برای این پرچم‌دار انتخاب شد.

در همین اواخر اخبار جدیدی در زمینه جدیدترین پرچم‌دار کمپانی شیائومی منتشر شده بود که نشان می‌داد این پرچم‌دار از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 برخوردار است. اما در همین حین مدیران کمپانی شیائومی با انتشار یک نظرسنجی کمی حواس کاربران را از این شایعات و احتمالات دور کردند به‌گونه‌ای که در وب سایت ویبو از طرفداران این کمپانی خواستند از میان چهار اسمی که قرار داده شده، یک اسم را برای پرچم‌دار آینده این کمپانی انتخاب کنند که درنهایت اسم K20، بیشترین میزان رای را به خود اختصاص داد و موجب شد تا کمپانی شیائومی به طور رسمی اعلام کند که نام پرچم‌دار آینده‌اش K20 است.

بر اساس اخبار و اطلاعاتی که در زمینه پرچم‌دار آینده کمپانی شیائومی در فضای اینترنت منتشر شده احتمالا این دیوایس دارای یک نمایشگر 6.3 اینچی از نوع امولد بوده که کیفیت آن برابر با فول اچ دی پلاس است. درضمن لازم است اشاره کنیم که حسگر اثر انگشت این دیوایس در زیر آن قرار دارد.

از آن‌جایی که نمایشگر این گوشی هوشمند فاقد بریدگی است، دوربین سلفی آن از نوع پاپ آپ بوده که به یک حسگر 20 مگاپیکسلی مجهز است. اما مهم‌ترین ویژگی سخت‌افزاری این گوشی هوشمند به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 855 در این دیوایس مرتبط می‌شود.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *