آموزشی, اخبار شیائومی, تکنولوژی, نرم افزار

رفع مشکل رجیستری گوشی های هوشمند!

رفع مشکل رجیستری گوشی های هوشمند!

با عملیاتی شدن طرح رجیستری گوشی های هوشمند به منظور مبارزه با ورود غیر قانونی گوشی های هوشمند.

خیلی از کاربران هنگام خرید گوشی های هشمند خود با این سوال که:

آیا گوشی مورد نظرشان رجیستر شده است یا خیر دچار مشکل شده اند…

سامانه همتا

برای استعلام از وضعیت رجیستری گوشی خود کافیست شمارهه  سریال IMEI  گوشی خود را از با شماره گیری *۷۷۷۷# و وارد شدن به سامانه همتا ‍و انتخاب عدد ۱ به منظور استعلام اصالت گوشی و بلافاصله دریافت اس ام اس حاوی گزارش وضعیت گوشی خود از رجیستر بودن گوشی خود مطلع شوید.

 

روش ورود به سامانه همتا :

 

۱. شماره گیری *۷۷۷۷#

 

۲. انتخاب گذینه ۱ استعلام اصالت.

 

همتا

 

۳. وارد کردن شماره سریال IMEI گوشی که برای دسترسی به آن با شماره گیری *#06# سریال گوشی خود را مشاهده کنید .

 

 

بعد با زدن دکمه SEND  منتظر اس ام اس سامانه باشد :

 

همتا

لازم به ذکر است که این طرح رجیستری بروی تبلت ها اجرا نشده است و بیشتر بر روی گوشی های برند معروف همچون سامسونگ و Apple  و هواوی اجرایی شده است .

بدیهی است که برندهای کم کاربر ازین قضیه جدا شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

2 فکر در مورد “ رفع مشکل رجیستری گوشی های هوشمند!

  1. حسين رويوران گفت:

    سلام. پسرم موبايلي از خارج برايم ارسال كرد كه مسافر با نام خود آن را رجستري كرد و تحويل من داد و زود به خارج برگشت. تازه معلوم شد براي رجستري خط تلفن با نام ايشان بايد باشد و با كارت بانكي خودش پرداخت شود.دستگاه را با خودم بردم خارج تا دوباره به نام خودم رجستري كنم ولي گفتند نه نمي شود و ان فرد را بايد بياوريد! سئوال مگر قانون رجستري براي مبارزه با قاجاق و كسب درآمد براي دولت و دادن يك سهميه به هر مسافر نه بيشتر نيست. اينها همه رعايت شده . چرا با خط خودم نمي توانم پرداخت كنم گمركي

    1. مهیار مصطفوی گفت:

      سلام حسین عزیز
      طبق قوانین گمرکی و همتا در صورت اعلام شناسه مویابل(IMEI)در سامانه مربوطه امکان ثبت و یا تغییر مجدد آن(برای اشخاص یا شماره تلفن ثالث پس از گذشت مدت زمان معین) امکان پذیر نمیباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *