اخبار موبایل های تازه وارد

رندرهای آنر 20 لایت منتشر شدند

براساس رندرهایی که از گوشی هوشمند آنر 20 لایت منتشر شده است تمامی مشخصات فنی و نحوه طراحی ظاهری این محصول فاش شده است. درضمن این گوشی هوشمند در 25 آوریل معرفی خواهد شد.

مبنی بر رندرهای منتشر شده از این گوشی هوشمند، می‌توان گفت که طراحی ظاهری این گوشی مشابه طراحی سایر گوشی‌های هوشمند سری آنر 20 است. دوربین اصلی استفاده شده در این محصول جدید از کمپانی آنر، یک دوربین سه‌گانه است که به‌ترتیب از سنسورهای 48، 20 و 8 مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین سلفی آن نیز در بالای صفحه نمایش این گوشی هوشمند قرار گرفته است. به نظر می‌رسد از تراشه 8 هسته‌ای کایرین 710 در این گوشی استفاده شده باشد که از 4 گیگابایت رم و همچنین 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

در بخش پایینی این گوشی هوشمند قابلیت‌هایی شامل: پورت microUSB، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و همچنین اسپیکر قرار داده شده است. در زمینه مقیاس صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز باید اشاره کنیم که برابر با  6.21 اینچ است که از رزولوشن 1080 × 2340     برخوردار است.

علاوه‌بر تمامی این‌ها از یک سنسور 24 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی  نیز در پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند کمپانی آنر استفاده شده است.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *