اخبار شیائومی

رونمایی یک گوشی دیگر از شیائومی( می 5 سی )XIAOMI MI 5 C

5419_thumb.jpg

اجازه بدهید خبر دیگری درباره شیائومی و اخبار مربوط به این شرکت در حال توسعه را برای شما نقل کنیم. با امید به اینکه مورد توجه خوانندگان موبوتل قرار بگیرد.

 

یک اسمارت فون از برند شیائومی می 5 سی (Xiaomi Mi 5c) نام یکی از جدیدترین گوشی‌های در دست توسعه شرکت شیائومی است که در اخباراز رونمایی آن تا هفته آینده خبر میدهند. در رسانه ها مشخصات سخت افزاری آن نظیر نمایشگر 5.5 اینچی، رم 3 گیگابایتی و پردازنده 8 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی، به بیرون درز کرده است و بر اساس آخرین شنیده‌ها این شرکت در تاریخ 10 آذر از آن رونمایی خواهد کرد.

 

این برند چینی( شیائومی ) امروزه برای تبدیل شدن به یک ابرقدرت تکنولوژی فاصله چندانی ندارد. در واقع شرکت‌های چینی اثبات کرده‌اند که قدمت زیاد و تجربه و شهرت نمی‌تواند تضمین کننده کیفیت بالای محصولات باشد و حتی با یکی دو سال فعالیت نیز می‌توان خود را به سطح بالای از عملکرد رساند.  اگر بخواهیم از سازندگان برتر این سالها  نام ببریم بی شک یکی از این سازندگان شرکت شیاومی را میشود نامید.

گوشی موبایل شیائومی می 5 سی یکی از محصولات جدید این برند میباشد. قیمت این محصول هم لو رفته است و بر طبق این خبر درز کرده حدود 144 دلار آمریکا می باشد. این قطعا یک قیمت مناسب خواهد بود، به خصوص اگر این گوشی عضوی از خانواده گوشی‌های می 5 باشد.

مشخصات موبایل شیائومی می 5 سی

صبق آخرین اخباری که لو رفته است، موبایل شیائومی می 5 سی (Xiaomi Mi 5c) از یک نمایشگر 5.5 اینچی با حاشیه‌ای بسیار کم و حداقلی بهره می‌برد. این دستگاه از یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز بهره می برد که با 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک کیت NFC همراه خواهد بود. طبق اخبار دوربین اصلی آن از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد، بنابراین خبری از دوربین دوگانه که در بین گوشی‌های چینی رایج شده خبری نخواهد بود. البته در پنل جلویی این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز تعبیه شده که می‌توانید برای مکالمات تصویری و گرفتن تصاویر سلفی روی آن می شود برنامه ریزی کرد.

موبایل شیائومی می 5 سی

مشخصات موبایل شیائومی می 5 سی

در اخبار آمده احتمال می‌رود پردازنده موبایل شیائومی می 5 سی از هسته‌های Cortex-A53 استفاده کند و همچنین بهره مندی از اولین چیپست شیاومی ساخت خود شرکت می توان اشاره کرد که نشان از قدرتمند شدن این برند چینی باشد. بی‌تردید اگر چنین اتفاقی رخ دهد، بازار موبایل صاحب یک سازنده جدید چیپ‌های موبایلی خواهد شد و نام شیائومی را نیز باید در کنار سایر سازندگان همچون سامسونگ، کوالکام، مدیاتک و هواوی درج کنیم. که این به ارتقا این برند کمک شایانی خواهد کرد.از این قضیه بگذریم، رابط کاربری MIUI 8 همراه با اندروید 6.0 مارشمالو نیز از کاربران این گوشی میزبانی خواهد کرد. تازه‌ترین شایعات همچنین ادعا می‌کنند که موبایل شیائومی می 5 سی اسکنر اثر انگشت را در پنل جلویی خود جای داده است و یک شیشه 2.5D نیز روی صفحه نمایش قرار خواهد داشت.همانطور که شرکت شیاومی بروز میدهد گویا میخواهد پا بر جای بزرگانی مانند اپل بگذارد.

زمان رونمایی از موبایل شیائومی می 5 سی

اگر شایعات به واقعیت نزدیک باشد، ما می‌توانیم در تاریخ 30 نوامبر (10 آذرماه) با این گوشی چینی ملاقات کنیم. این دقیقا روز یکسانی با رونمایی رابط کاربری جدید شرکت میزو به نام Flyme OS 6 است که همراه با یک گوشی جدید از آن پرده برداری خواهد شد. بنابراین هر طور که شده می‌خواهد این روز را از رقیب هموطن خود گرفته و توجه‌ها را به سمت خود بکشاند.تا قسمت بیشتری از بازار را در اتیار خود بگیرد.

امیدواریم این خبر موردمقبول خوانندگان دوست داشتنی موبوتل واقع شده باشد. در صورت علاقه مندی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *