اخبار شیائومی

زمان و قیمت عرضه گوشی شیائومی می 6 معلوم شد

5273_thumb.jpg

اجازه بدهید خبر دیگری درباره شیائومی و اخبار مربوط به این شرکت در حال توسعه را برای شما نقل کنیم. با امید به اینکه مورد توجه خوانندگان موبوتل قرار بگیرد.

موسس و مدیر شرکت شیائومی، Li Wanqiang، اخیرا در کنفرانس نوآوری “Geek Park” شرکت کرده و در گوشه‌ای از سخنرانی خود عنوان کرده که شیائومی قصد دارد در ماه مارس طرفدارانش را شگفت‌زده کند. البته وی به طور مشخص نگفته است که منظور او رونمایی از گوشی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) بوده، اما او غیر مستقیم حتی قیمت محصول مورد نظر را نیز لو داده است.

به نقل از ایشان قیمت محصول شگفت‌انگیز ماه مارس شیائومی 290 دلار خواهد بود. با توجه به نزدیکی قیمت اعلام شده به نسل فعلی این گوشی، شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5)، به نظر می‌­رسد که دیگر نباید شکی در این موضوع داشته باشیم که منظور وی Mi 6 خواهد بود.

گوشی شیائومی می 6

علاوه بر این اطلاعات درز کرده  از سوی Li Wanqiang، اخیرا تصویری از یک گوشی هوشمند برند شیائومی نیز به بیرون درز کرده که به اعتقاد رسانه‌‌های چینی آن مربوط به گوشی شیائومی می 6 است. به نقل از اطلاعات فاش شده گوشی شیائومی می 6 مجهز به بدنه‌­ای فلزی خواهد بود و یک اسکنر اثر انگشت التراسونیک (Ultrasonic) نیز در آن تعبیه شده است. این شایعات ادعا می­‌کنند که سنسور دوربین این گوشی نیز بهبود یافته‌­تر از نسل کنونی خواهد بود، هرچند متاسفانه اطلاعات بیشتری از این دوربین در دست رسانه ها نیست.

در اخبار آمده که گوشی Xiaomi Mi 6 در دو نسخه صفحه خمیده و صفحه تخت به فروش خواهد رسید. ظاهرا مدل صفحه تخت آن دارای قیمت 290 دلار بوده و قیمت مدل صفحه خمیده آن نیز 365 دلار است.

مشخصات فنی گوشی شیائومی می 6 چیست؟

طبق اخبار و شایعات، پرچمدار آینده گوشی‌های شرکت شیائومی از یک چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 835 همراه با پردازنده­ای 8 هسته‌­ای بهره خواهد برد. ظاهرا مدل صفحه تخت این محصول مجهز به رم 4 گیگابایتی بوده و مدل خمیده آن نیز از رم قدرتمندتر 6 گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین هر دو این نسخه­‌ها از یک باتری‌ با ظرفیت 3000 میلی­‌آمپر ساعت و اندروید 7 نوقا استفاده خواهند کرد.

امیدواریم این خبر مورد مقبول خوانندگان دوست داشتنی موبوتل واقع شده باشد. در صورت علاقه مندی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *