دسته‌بندی نشده

سامسونگ: نسخه مایکروسافت گلکسی اس 8 وجود خارجی ندارد

بعد از معرفی سامسونگ گلکسی اس 8 توسط سامسونگ 7 ماه بعد خبر هایی مبنی بر این که ماکروسافت قصد دارد مایکروسافت گلکسی اس ۸ را وارد بازار کند پراکنده شد و بعد از آن شرکت سامسونگ رسما اعلام کرد که این گوشی ساخته نشده است و خلاصه‌ای از شرح قضیه بدین صورت است: گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از لحاظ سخت‌افزار یا نرم‌افزار تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند؛ قصد مایکروسافت از انجام این عمل تنها به فروش رساندن دستگاه‌های فوق و همچنین ارائه آموزش‌های نحوه استفاده از اپلیکیشن‌های مایکروسافت بود. به عبارت دیگر، اساسا هدف از انجام این عمل جذب مشتریان به سمت فروشگاه‌های مایکروسافت برای خرید یک گوشی هوشمند جدید و جذاب و همچنین افزایش آگاهی کاربران از اپلیکیشن‌های این شرکت بود.

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، خبرهای جدید حاکی از آن هستند که مایکروسافت قصد دارد برای اولین بار گوشی هوشمند اندروید در فروشگاه‌های خود به فروش برساند؛ در‌حالی‌که گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز دیگر در این فروشگاه‌ها جایگاهی ندارند.

 

 

شرکت سامسونگ نیز با دیدن این خبر خاستار ویرایش و اصلاح آن شده است که شرح آن بدین شکل است :

گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و نوت ۸ در فروشگاه‌های آنلاین و خرده‌فروشی مایکروسافت در معرض فروش قرار داده شده‌اند و تجربه منحصر‌به‌فردی از خرید و فروش را به مشتریان، صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط و همچنین کارآفرینان می‌دهد. تاکنون نسخه‌ی مایکروسافت هیچ یک از محصولات گلکسی سامسونگ منتشر نشده است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *