اخبار موبایل های تازه وارد

سونی از گوشی هوشمند کامپکت اکسپریا Ace رونمایی کرد

کمپانی سونی به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام کامپکت اکسپریا Ace رونمایی کرد. اگر بخاطر داشته باشید سال گذشته بود که کمپانی سونی از گوشی هوشمند اکسپریا 1 رونمایی کرد، طراحی این گوشی هوشمند به‌گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید کمپانی سونی از قالب طراحی سنتی خارج شده و قصد دارد تا از این به بعد گوشی‌های هوشمندی را با طراحی مدرن و کاربرپسند روانه بازار کند اما مثل اینکه تمامی این احتمالات در حد همان آرزو باقی ماند چراکه این کمپانی به تازگی با رونمایی از گوشی هوشمند کامپکت اکسپریا Ace نشان داد که هنوز از قالب طراحی سنتی خارج نشده و تنها گوشی اکسپریا 1 را با طراحی مدرن روانه بازار کرده است.

از بحث طراحی کامپکت اکسپریا Ace که بگذریم به مشخصات فنی آن می‌رسیم. این دیوایس دارای یک نمایشگر 5 اینچی از نوع ال سی دی بوده که رزولوشن آن برابر با fHD+ و نسبت تصویر آن نیز برابر با 18 به 9 است. علاوه‌بر این از چیپست اسنپدراگون 630 که دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده برخوردار است.

از سایر مشخصات و ویژگی‌های این دیوایس می‌توان به درگاه میکرو اس دی، دوربین اصلی با حسگر 12 مگاپیکسلی با یک فلش LED ، حسگر اثر انگشت و باتری 2700 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *