اخبار شیائومی

شکل واقعی گوشی شیائومی می 5 سی دیده شد

5478_thumb.jpg

اجازه بدهید خبر دیگری درباره شیائومی و اخبار مربوط به این شرکت در حال توسعه را برای شما نقل کنیم. با امید به اینکه مورد توجه خوانندگان موبوتل قرار بگیرد.

تصاویر واقعی از یک گوشی که در حد شایعه بود به عینیت رسید.  این تصاویر متعلق به گوش شیائومی می 5 سی (Xiaomi Mi 5c) با کدنام شیائومی مری (Xiaomi Meri) خواهد بود که اواخر ماه جاری رسما معرفی می‌شود.

یکی از شرکتهای مطرح در امر تولید گوشی هوشمند که بیشترین تولید را در سال 2016 به خود اختصاص داد کمپانی شیائومی چین می باشد.   این شرکت مستقر در چین، طی سال جاری از گوشی هایی با قیمت خوب مقرون به صرفه و کاملا بالارده شیائومی می 5، می 5 اس، می 5 اس پلاس، می نوت 2 و گوشی بدون حاشیه می میکس پرده‌برداری کرده است.

تمامی این‌ها را در ذهن نگه دارید، مدتی است اطلاعاتی در خصوص یک گوشی دیگر با کدنام «شیائومی مری» شنیده می‌شود و اگر این گزارش درست باشد، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. به نقل از این گزارش، شیائومی مری با نام اصلی «شیائومی می 5 سی» اواخر ماه جاری میلادی رونمایی می‌شود و از چیپست تولید شده توسط خود این شرکت به نام “Pine Cone” بهره‌مند خواهد بود. تاریخ دقیق عرضه این اسمارت فون در تاریخ 12 دسامبر (22 آذر) اعلام شده است.

این چندمین بار است که شاهد درز اطلاعاتی از گوشی شیائومی مری (Xiaomi Meri) هستیم، ولی این بار نه تنها اطلاعات بلکه تصویری از آن نیز در دنیای واقعی نمایان شده است. هرچند نام شیائومی می 5 سی (Xiaomi Mi 5c) برای این گوشی قطعی نیست، با این حال شواهد و قراین حاکی از آن است که با یک گوشی دیگر از خانواده می 5 را آینده‌ای نزدیک در قفسه فروشگاه‌ها ملاقات خواهیم کرد. با توجه به تصاویر منتشر شده، گفتنیست این گوشی از ظاهری بسیار شبیه به شیائومی می 5 بهره می‌برد و همین قضیه پایه و اساس نام احتمالی آن را بنا کرده است.

اگر نگاهی به پنل جلویی این تلفن بیندازید، شباهت زیادی را با دیگر اعضای خانواده می 5 می‌توانید ببینید. به مانند گوشی می 5 کلید فیزیکی هوم در قسمت پایین نمایشگر جا خوش کرده و دو دکمه خازنی نیز در اطراف آن به چشم می‌خورند. نکته مثبت این گوشی، ناهنجاری‌های بسیار باریکیست که در دو سمت نمایشگر می‌بینیم، در حالی که کلیدهای پاور/قفل و تنظیم کننده‌های ولوم صدا نیز در سمت راست تعبیه شده‌اند. با قضاوت بر این تصاویر باید گفت جنس پنل پشتی به جای شیشه، از فلز تشکیل شده است. البته به طور قطع،‌ باید انتظار یک اسکنر اثر انگشت در زیر کلید فیزیکی هوم را نیز داشته باشیم.

گوشی شیائومی می 5 سی

مشخصات سخت افزاری شیائومی می 5 سی

اسمارت فون جدید شیائومی می 5 سی (Xiaomi Mi 5c) یا همان شیائومی مری گوشی نسبتا کوچکی است و نهایتا باید شاهد حضور یک نمایشگر 5.2 اینچی بر روی آن باشیم. البته امکان دارد این تولیدکننده چینی تصمیم داشته باشد از پنل نمایشگری مشابه می 5 (یک صفحه 5.15 اینچی فول اچ دی با IPS LCD) در این موبایل استفاده کند. علاوه بر این‌ها باید به حضور یک چیپست Pine Cone در زیر قاب این گوشی، اندروید 6.0 مارشمالو و رابط کاربری MIUI 8 اشاره کرد. همچنین، شیائومی احتمالا این گوشی میان رده را در دو نسخه حاوی رم 2 و 3 گیگابایتی روانه بازار جهانی و بازار چین خواهد کرد.

امیدواریم این خبر مورد مقبول خوانندگان دوست داشتنی موبوتل واقع شده باشد. در صورت علاقه مندی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *