دسته‌بندی نشده

محبوب ترین گوشی های میان رده در بازار ایران

گوشی های میان رده زمستان 96

محبوب ترین گوشی های میان رده در بازار ایران

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که تصمیم به خرید یکی از گوشی های میان رده موجود در بازار بگیرید و رنج قیمت 1 میلیون تومان در نظر داشته باشید. اما همه ما خوب میدانیم که به دلیل تنوع زیاد محصولات در این رده، همواره انتخاب بسیار سختی پیش رو میباشد.

حال اگر قصد خرید یکی از گوشی های میان رده را داشته باشید، میتوانید با توجه به اطلاعات زیر، تصمیم مناسب تر و سریع تری بگیرید:

گوشی جی7 پرایم میان رده

سامسونگ گلکسی J7 Prime

این مدل از سری J سامسونگ افت قیمت داشته است و در حال حاضر حدود 870.000 تومان قیمت دارد. به همین دلیل نسبت به داشتن امکاناتی نظیر صفحه Full HD و دوربین 13 مگاپیکسلی، یکی از محصولات پر فروش است.

هوآوی پی 10 لایت

 

هوآوی P10 لایت

این مدل با قیمت 970.000 تومان، ظاهری جذاب و دوربین 12 مگاپیکسلی قوی دارد. همچنین با داشتن یک رم 4 گیگابایتی میتوان ارزش خرید بالایی برای این گوشی قائل شد.

گوشی های میان رده

 

ال جی Q6

نکته جالب این گوشی اینجاست که ظاهری شبیه به مدل پرچمدار ال جی یعنی G6 دارد. همچنین قاب فلزی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی امکاناتی هستند که این مدل را وارد گزینه های مناسب برای خرید میکنند. قیمت Q6 از 895.000 تومان شروع میشود.

گلکسی جی 5

سامسونگ گلکسی J5 2017

این مدل از سامسونگ ظاهری تقریباً باریک و زیبا، دو دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و عقب و صفحه سوپر AMOLED دارد که با قیمت حدود 900.000 تومان به بالا، یک گزینه خوب محسوب میشود.

گوشی های میان رده

نوکیا 6

این گوشی که به زودی مدل 2018 آن نیز به بازار عرضه خواهد شد، دارای یک 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین پشتی آن نیز 16 مگاپیکسل است. با قیمت حدود 835.000 تومان میتوان به نوکیا 6 به عنوان یکی از اولویت های خرید فکر کرد.

هوآوی Y7 Prime

 

هوآوی Y7 Prime

این مدل از هوآوی نسبت به قیمت خود دارای امکانات عالی میباشد. با دادن هزینه ای حدود 715.000 تومان، شما میتوانید یک گوشی با 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و 12 مگاپیکسل دوربین در اختیار داشته باشید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *