اخبار موبایل های تازه وارد

مشخصات دوربین سه‌گانه وان پلاس 7 پرو فاش شد

قدرتمند‌ترین گوشی هوشمندی که به گفته کمپانی طراح آن یعنی وان پلاس قرار است در سال میلادی جاری معرفی گردد، گوشی وان پلاس 7 پرو است. به‌تازگی اطلاعاتی درمورد دوربین گوشی وان پلاس 7 پرو منتشر شده است که نشان‌دهنده استفاده از یک دوربین سه‌گانه در این گوشی هوشمند است.

براساس این اطلاعات دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی برخوردار است و دو دوربین دیگری که در این دیوایس مورد استفاده قرار گرفته‌اند دارای لنزهای فوق عریض و تله‌فوتو هستند. لنز فوق عریض، گستره زیادی از محیط را در تصویری که کاربر آن را مشاهده خواهد کرد قرار می‌دهد و اما تله‌فوتو نیز یکی از انواع لنزهای مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند است که موجب بزرگنمایی افراد و اشیاء در تصاویر می‌شود. لنز تله‌فوتو، از حسگر ۸ مگاپیکسلی برخوردار است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند بر روی نقطه مورد نظر خود در هنگام عکاسی به میزان سه برابر زوم کنند. پیش‌بینی شده است که فاصله کنونی این لنز در حدود 80 میلی‌متر باشد.

قرار است که گوشی وان پلاس 7 پرو در تاریخ 3 اردیبهشت سال جاری میلادی توسط کمپانی وان پلاس معرفی گردد البته کمپانی وان پلاس اعلام کرده است که در این تاریخ، زمان معرفی پرچم‌دار نسل بعدی خود را نیز مشخص می‌کند.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *