اخبار شیائومی

معرفی گوشی شیائومی می نوت 2 با سه جدید رنگ جدید سبز، صورتی و بنفش

5297_thumb.jpg

اجازه بدهید خبر دیگری درباره شیائومی و اخبار مربوط به این شرکت در حال توسعه را برای شما نقل کنیم. با امید به اینکه مورد توجه خوانندگان موبوتل قرار بگیرد.

یکی از انگیزه های خرید برای مشتریان سامسونگ خرید از گوشی های با رنگبندی های متنوع  می باشد.  حالکمپانی بزرگ شیائومی پس از رونمایی از نسخه سفید مرواریدی گوش شیائومی می میکس (Xiaomi Mi MIX) در نمایشگاه CES 2017، دیگر پرچمدار خود را نیز در رنگ های جدیدی به معرض نمایش درآورد. این شرکت چند ماهی می‌شود که گوشی شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) را رسما معرفی کرده است. تا پیش از این می نوت 2 را در رنگ های مشکی، طلایی و نقره‌ای دیده بودیم، اما حالا سه رنگ دیگر نیز به مجموعه مدل های آن اضافه شده‌اند که همین امر باعث افزایش قدرت انتخاب مشتری و رضایتمندی مشتریان را به همراه خواهد داشت.

امیدوار هستیم به زودی  نسخه های سبز، صورتی و بنفش این فبلت قدرتمند موجود شده  تا مشتریان خریداری کنند. هرچند در ابتدا این سه رنگ جدید شیائومی می نوت 2 مختص بازار چین خواهند بود، اما این احتمال وجود دارد با توجه به تقاضای جهانی زیادی که در مورد این گوشی وجود دارد، شاهر عرضه هر سه رنگ جدید آن در بازارهای مختلف جهانی نیز باشیم.

گوشی شیائومی می نوت 2

البته ممکن است در نگاه اول رنگ صورتی کمی نامتعارف در بازار اسمارت فون ها نمود کند  ، یک گوشی سبز رنگ چیزی نیست که شما بخواهید آن را هر روز در خیابان و دست افراد مختلف ببینید. و یا می‌توان به رنگ بنفش اشاره کرد که این هم یکی از کمیاب‌ترین رنگ‌های موجود بوده و در واقع اگر بخواهیم به معروف‌ترین گوشی بنفش بازار اشاره کنیم، می‌توان به نسخه بنفش گوشی سونی اکسپریا زد (Sony Xperia Z) اشاره کرد. بنابراین رنگهای جدید گوشی شیائومی می نوت 2 کاملا خاص هستند.

گوشی شیائومی می نوت 2

هنوز زمانی برای معرفی این رنگها مشخص نشده است

با این حال هنوز زمان مشخص و معینی برای عرضه این محصول از این تولید کننده  ابرقدرت تعیین نشده است . لازم به ذکر است که هیچ تغییر سخت افزاری در این سه مدل جدید از گوشی شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) اعمال نشده و تنها از نظر رنگ با مدل های از پیش معرفی شده متفاوت هستند.

امیدواریم این خبر موردمقبول خوانندگان دوست داشتنی موبوتل واقع شده باشد. در صورت علاقه مندی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *