دسته‌بندی نشده

منتشر شدن تصویر گلکسی اس 9 سامسونگ در چهار رنگ مختلف

بسیاری از منتقدان بر این باور هستند که سامسونگ در حال طراحی گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس هستند و ان را برای نسخه های قبل قرار است جایگزین کنند . با این حال هنوز این را سامسونگ به صورت رسمی تایید نکرده است . با این حال به تازگی تصویری از چند سایت خارجی منتشر شده است که نشان دهنده رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس است . رنگ هایی که در این تصویر دیده می شود نقره‌ای و ارغوانی ، آبی مرجانی و مشکی است . در صورتی که این خبر واقعیت داشته باشد ممکن نیست که این گوشی ها در تمامی رنگ ها وارد ایران شوند و به دلیل تحریم ها به مشکلاتی برخورد خواند کرد .

 

 

دوربین های این گوشی دو تای ان ها دارای یک دوربین است و دو تای انها دارای دو دوربین است . نکته قابل توجه در این جاست که سنسور ها به پشت گوشی انتقال پیدا کرده است . در لحاظ رم گوشی نیز این گوشی نسبت به گوشی های نسخه قبل از رم بالاتر برخوردار خواهد بود و دارای رو 4 تا 6 گیگ خواهد شد . زیرا این مدل تنها در دو نسخه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد؛ اما جانشین گلکسی اس ۸ پلاس در سه مدل با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه قابل خریداری خواهد بود. طبق گفته سامسونگ این گوشی در تاریخ ۲۶ فوریه (۶ اسفند) عرضه خواهد شد و اول گوشی گلکسی اس 9 و سپس گلکسی اس 9 پلاس عرضه خواهد شد .

 

 

تنها مشکلی که این گوشی دارد قیمت بالای ان می باشد و با قیمتی ۸۵۰ دلار در ایالات متحده به فروش خواهد رسید و  با اختلاف قیمت ۱۰۰ پوند نسبت به نسل قبل، در انگلستان عرضه خواهد شد. البته شاید این افزایش قیمت به دلیل دوربین های ان و مشخصات سخت افزاری ان می باشد . ولی در کل نمی شود اطلاعات دقیقی نسبت به اون به دست اورد .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *