اخبار شیائومی

لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو

لپ تاپ شیائومی

لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو با پردازنده‌ی نسل هشتم اینتل رونمایی شد

شیائومی در طی مراسمی، از لپ تاپ پرچم دار خود با نام می نوت بوک پرو پرده برداشت. البته شیائومی در راستای همکاری با شرکت های مطرح دنیا، این بار با اینتل همکاری کرده است. و توانسته لپ تاپ می نوت‌بوک پرو به پردازنده ی Core i7 اینتل مجهز کند.

شیائومی با لپ تاپ می نوت‌بوک پرو خود توانست به جمع تولید کنندگان لپ تاپ بپیوندد. لپ تاپ می نوت‌بوک پرو که پرجمدار شرکت شیائومی در زمینه ی کامپیوتر های قابل حمل محسوب می شود، به پردازنده ی اینتل Core i7 و همچنین 16 گیگابایت رم نسل چهارم و در ماکسیمم حالت از یک ترابایت اس اس دی پشتیبانی می کند. پردازنده ی نسل هشتم اینتل که در لپ تاپ شیائومی به کار رفته است، 40 درصد از نسل های قبلی خود سریع تر عمل می نماید. شما با خرید لپ تاپ شیائومی تا مدت زمان زیادی نگرانی از بابت CPU نخواهید داشت. این نکته را هم به لپ تاپ شیائومی باید اضافه کرد که برای گرافیک لپ تاپ خود از کارت گرافیک GeForce MX150 شرکت nvidia استفاده می کند. از سری ویژیگی های دیگر لپ تاپ شیائومی می توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد. در هر لپ تاپی داغ کردن دستگاه خیلی مطرح می شود. شیائومی می نوت‌بوک پرو خود را به پیشرفته ترین سیستم خنک کننده که از لوله های انتقال حرارت و فن تشکیل شده، مجهز کرده است.

لپ تاپ شیائومی

لپ تاپ شیائومی به نام می نوت‌بوک پرو از نمایشگری با اندازه ی 15.6 اینچی که با روکش گوریلا گلس 3 محافظت می شود، مجهز کرده است. با این وجود لپ تاپ شیائومی 15.9 میلی‌متر ضخامت و 1.95 کیلو گرم وزن را دارا می باشد. دوباره شیائومی برای پیشبرد محصول خود دست به دامن شرکت های مطرح دنیا شده است. برای سیستم صوتی لپ تاپ خود از شرکت هارمن کمک گرفته است. محصولات شرکت هارمن از فناوری Dolby Atoms  بهره می برد. و این امر سبب شده است، صدای خروجی از لپ تاپ بسیار شگفت انگیز باشد. می نوت‌بوک پرو از یک باتری 60 وات ساعت بهره می برد و با توجه به فناوری شارژ سریع می توانید در 35 دقیقه تا 50 درصد لپ تاپ می نوت‌بوک پرو را شارژ نمایید.

برتری لپ تاپ می نوت‌بوک پرو نسبت به مک بوک اپل

لپ تاپ شیائومی از چیدمان جزیره ای برای کیبورد خود استفاده می کند. و بر اساس ادعای شرکت شیائومی، کلید های کیبورد لپ تاپ شیائومی 19 درصد بزرگتر از مک بوک پرو اپل طراحی شده است. این امر باعث می شود، کاربر های در تایپ سرعت و عملکرد بهتری را از خود ثبت نمایند.

لپ تاپ شیائومی

قیمت های سری شیائومی می نوت‌بوک پرو

لپ تاپ شیائومی برای برای ارتباط با دنیای بیرون خود ازیک کارت خوان سه کاره ، دو درگاه usb (نوع c)، یک خروجی تصویری HDMI، دو درگاه usb 3.0  و خروجی صوتی 3.5 میلیمتری دارد. ورژن Core i7 می نوت‌بوک پرو در دو مدل 8 و 16 گیگابایتی رم به تولید رسیده است که قیمت مدل دارای 8 گیگابایتی، 999 دلار آمریکا و مدل 16 گیگابایتی آن 1099 ارزش گذاری شده است. ولی پیشنهاد ارزان این لپ تاپ را در سری Core i5 و 8 گیگابایت رم  می توانید مشاهده کنید که قیمت آن نیز 859  دلار می باشد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *