اخبار موبایل های تازه وارد, تکنولوژی

وان پلاس قیمت همه مدل‌های گوشی‌ هوشمند وان پلاس 6T را 60 درصد کاهش داد

در سه ماه آخر سال 2018 گوشی هوشمند وان پلاس 6T در چندین مدل طراحی و روانه بازار شد. و اکنون که تنها سه ماه از عرضه تمامی مدل‌های گوشی هوشمند وان پلاس 6T گذشته است، کمپانی سازنده این گوشی هوشمند یعنی کمپانی وان پلاس اعلام کرده است که 60 درصد قیمت همه مدل‌های این گوشی را کاهش داده است.

کاهش قیمت محصولات وان پلاس

با انتشار این خبر عجیب که کمپانی وان پلاس قیمت مدل‌های گوشی هوشمند وان پلاس 6T خود را 60 درصد کاهش داده است همه کاربران تعجب کردند و این سوال برای طرفداران گوشی‌های هوشمند این کمپانی ایجاد شد که چرا کمپانی  وان پلاس دست به چنین اقدام عجیبی زده است آن هم فقط وقتی که تنها 3 ماه از عرضه مدل‌های گوشی هوشمند وان پلاس 6T گذشته است؟

یکی از احتمالاتی که برای این تصمیم کمپانی وان پلاس وجود دارد این است که این کمپانی در آینده‌ای نه‌چندان دور قصد معرفی گوشی هوشمند جدیدی با نام وان پلاس 7 را دارد و برای اینکه انبارهای خود را از مدل‌های گوشی هوشمند وان پلاس 6T خالی کند و جایی را برای گوشی جدید خود باز کند قیمت آن‌ها را کاهش داده است تا کاربران بیشتری آن را خریداری کنند و با افزایش فروش مدل‌های گوشی وان پلاس 6T در انبار این کمپانی جای مناسب برای تولید و انبار گوشی جدید آن یعنی وان پلاس 7 باشد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

1 فکر در مورد “ وان پلاس قیمت همه مدل‌های گوشی‌ هوشمند وان پلاس 6T را 60 درصد کاهش داد

  1. ali گفت:

    سلام خسته نباشید آقا ما حالا تو ایران از کجا باید بخریم تا این 60درصده اعمال بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *