اخبار موبایل های تازه وارد, تکنولوژی

کمپانی آنر در حال تولید گوشی جدید خود، آنر 20 پرو

آنر 20 پرو

براساس شایعاتی که در فضای اینترنت منتشر شده است، کمپانی آنر که یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی هواوی است با موفقیت چشم‌گیری که از عرضه بازی آنر ویو به‌دست آورده است دوباره تصمیم دارد گوشی هوشمندی را طراحی و تولید کند که مانند گوشی قبلی آن از فروش بالایی برخوردار باشد. نام این گوشی آنر 20 پرو است که احتمالا در 25 آوریل یعنی 5 اردیبهشت توسط این کمپانی معرفی خواهد شد.

آنر 20 پرو در راه است

ای گوشی از سنسور IMX600 کمپانی سونی برخوردار است و همچنین احتمال دارد که صفحه نمایش آن 6.1 اینچ از نوع OLED باشد. این گوشی نیز مانند سایر گوشی‌های هوشمند از سنسور اثرانگشت برخوردار است. قرار است که این گوشی در سه مدل عرضه گردد که مدل اول آن دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم، مدل دوم آن دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم و مدل سوم آن نیز دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی به‌علاوه 8 گیگابایت حافظه رم است.

همانطور که اشاره کردیم به احتمال خیلی زیاد صفحه نمایشی که قرار است در گوشی هوشمند آنر 20 پرو مورد استفاده قرار بگیرد از نوع OLED باشد. البته باید اشاره کنیم که این اولین بار است که کمپانی آنر قصد دارد از صفحه نمایشی از نوع OLED در گوشی هوشمند خود استفاده کند.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *