اخبار موبایل های تازه وارد

کمپانی ایسوس گوشی ایسوس ذنفون لایو L2 را معرفی کرد

کمپانی ایسوس گوشی جدید خود را که یک گوشی هوشمند پایین‌رده است و ایسوس ذنفون لایو L2 نام دارد معرفی کرد. این گوشی هوشمند جایگزنی برای گوشی هوشمند ایسوس ذنفون لایو L1 است این دو گوشی هوشمند کمپانی ایسوس تفاوت آنچنان زیادی با یکدیگر ندارند.

کمپانی ایسوس در طراحی و تولید گوشی هوشمند ایسوس ذنفون لایو L2 از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی که HD Plus است و از نسبت تصویر 18:9 برخوردار است استفاده کرده است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز 5 مگاپیکسلی است که از دو قابلیت مهم برخوردار است. اولین قابلیت آن این است که از فلاش LED پشتیبانی می‌کند و دومین قابلیت آن نیز این است که قادر به تشخیص چهره کاربر است.

ایسوس ذنفون لایو L2 در دو نسخه 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد که نسخه 16 گیگابایتی آن دارای پردازنده اسنپدراگون 425 است درصورتی که نسخه 32 گیگابایتی آن دارای پردازنده اسنپدراگون 430 است. این دو نسخه از ایسوس ذنفون لایو L2 در  دو رنگ قرمز و آبی طراحی شده‌اند که متاسفانه هیچ‌گونه اطلاعاتی درمورد تاریخ عرضه آن و همچنین قیمت آن در دست نیست. اما در آینده‌ای نزدیک کاربران کانادا و آمریکا قادر به خریداری آن هستند.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *