دسته‌بندی نشده

گلکسی A8 پلاس سامسونگ در راه است

حدود دو سال پیش شرکت سامسونگ خانواده  A را معرفی کرد و بعد از آن در سال 201 نسخه های آن را معرفی کرد . تا حالا تا گوشی A7 وارد بازار شده است و مخاطبان منتظر انتشار گوشی A8 هستند . طبق شایعاتی که پخش شده است این گوشی تا سال 2018 منتشر شود . گلکسی‌های سری A در سال‌های نه‌چندان دور با A8 شناخته می‌شدند؛ اما نام‌گذاری عجیب سامسونگ به‌نوعی باعث از یاد رفتن A8 شده است. شرکت کره‌ای نسخه 2016 این گوشی را نیز عرضه کرده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

سری A گلکسی‌های سامسونگ با گوشی A8 نامی برای خود دست و پا کردند؛ اما نام‌گذاری عجیب سامسونگ و اضافه کردن A3، A5 و A7 باعث شده است این گوشی به‌نوعی از یاد برود. گوشی که مشخص نیست چه جایگاهی در بین محصولات کنونی سامسونگ دارد.

گلکسی A8 نسخه‌ی 2016 به پردازنده‌ی پرچم‌دار سال پیش سامسونگ یعنی اکسینوس ۷۴۲۰ مجهز شده است و از این لحاظ قوی‌تر از گلکسی A3،A5 و A8 است؛ اما استفاده نکردن از پورت یواس‌بی نوع سی و همچنین ضدآب و گردوغبار نبودن گوشیُ باعث شده است از سایر گوشی‌های سری A ضعیف‌تر جلوه کند. از طرفی این گوشی از جنس فلز نیز هست تا متفاوت از طراحی سایر گلکسی‌های سری ای باشد. همین موضوع باعث گیج‌کننده بودن نام‌گذاری سامسونگ می‌شود و مشخص نیست جایگاه واقعی گلکسی A8 نسخه‌ی ۲۰۱۶ در بین محصولات سامسونگ کجا است. آیا سامسونگ قصد داشته گوشی بهتری از گلکسی‌های سری ای معرفی کند یا این گوشی به‌طور کلی از سه گوشی‌ دیگر سری ای متفاوت است؟ این موضوعی است که شاید سامسونگ نیز نتواند به‌درستی پاسخگوی آن باشد.

 

 

این تغییر اسم به نظر منطقی است. گوشی هوشمند جدید صفحه نمایش باریک و کشیده‌ای دارد که سامسونگ نام آن را نمایشگر بی‌نهایت گذاشته است. گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸، صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ دارد؛ البته طبق شایعاتی که قبلا منتشرشده است، قرار بود صفحه نمایش این گوشی با نسبت تصویر ۱۸:۹ همراه شود که با دیدن این عکس‌ها نمی‌توان ابعاد دقیق و تفاوت‌ها را مشخص کرد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *