اخبار شیائومی, اخبار موبایل های تازه وارد

گوشی‌های میان‌رده شیائومی به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای مجهز خواهند شد

همانطور که می‌دانید کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تنها در گوشی‌های پرچم‌دار و بالارده خود از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای استفاده می‌‎کنند چراکه این نوه حسگرهای اثر انگشت تنها از نمایشگرهای OLED پشتیبانی می‌کنند از این‌رو از نمایشگرهای LCD پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین کمپانی‌هایی مانند شیائومی به دلیل عدم استفاده از نمایشگرهای OLED در گوشی‌های میان‌رده نمی‌توانستند از حسگر اثر انگشت درون‌صفحه‌ای در آن‌ها استفاده کنند.

اما خوشبختانه به‌تازگی شرکتی به نام Fortsense  نمایشگرهای LCD طراحی کرده است که از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای برخوردارند. بنابراین از این پس کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند می‌توانند در طراحی و ساخت گوشی‌های میان‌رده خود از این نوع نمایشگر‌های LCD که از حسگرهای اثر انشگت درون صفحه‌ای برخوردار هستند استفاده کنند.

از این‌رو کمپانی شیائومی نیز قصد دارد تا در طراحی و ساخت گوشی‌های میان‌رده خود از این نوع نمایشگرهای LCD که دارای حسگر اثر انگشت درون‌صفحه‌ای هستند استفاده کند. به احتمال زیاد گوشی‌های میان‌رده این کمپانی در سال جاری و یا اوایل سال آینده همراه با حسگرهای اثر انگشت درون صفحه‌ای وارد بازار خواهند شد.

البته هنوز دقیقا مشخص نیست که کدام کمپانی برای اولین بار از این نوع حسگرها در گوشی‌های میان‌رده خود استفاده می‌کند اما مثل اینکه کمپانی شیائومی تصمیم جدی در این زمینه گرفته است.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *