اخبار موبایل های تازه وارد

گوشی آنر 20i همراه با یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی آنر 20i همراه با یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با قیمتی کمتر از 300 دلار به‌طور رسمی معرفی شد. البته پیش‌فروش این گوشی در روز دوشنبه آغاز شده بود اما به‌تازگی به‌صورت رسمی معرفی شده است.

از یک تراشه کایرین 710 در این دیوایس استفاده شده است. درضمن قرار است که این گوشی هوشمند دو روز دیگر در چهار نسخه که از رم 6 و یا 8 گیگابایت به همراه 128، 256 و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار هستند روانه بازار خواهد شد. همانطور که اشاره کردیم قیمت این دیوایس کمتر از 300 دلار است که امکان خرید این دیوایس را برای کاربران موبایلی که از بودجه کافی برخوردار نیستند فراهم کرده است.

از دیگر مشخصات مهم این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی 24  مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8  و سنسورهای دیگر 8 و 2 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری  EMUI 9و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

قیمت  نسخه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برابر با 240 دلار است. درضمن این دیوایس در رنگ‌های آبی گرادیانی، قرمز گرادیانی و مشکی عرضه خواهد شد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *