اخبار موبایل های تازه وارد

گوشی تازه معرفی شده‌ی Reno به فناوری OZO Audio مجهز است

باتوجه به گزارشات مالی سه ماهه ابتدایی سال میلادی جاری نوکیا که در همین اواخر منتشر شد، کمپانی نوکیا در سه ماهه ابتدایی 2019، عملکرد ضعیفی داشته است اما از آن‌جایی که این کمپانی دارای بخشی است که همیشه از آن کمک می‌گیرد، می‌توان گفت که این کمپانی هنوز هم برای جبران عملکرد ضعیف خود در سه ماهه ابتدایی 2019 زمان دارد. درواقع بخشی که همیشه توانسته است این کمپانی را سرپا نگه دارد، بخش Nokia Technologies است.

چراکه این بخش بود که تکنولوژی OZO Audio را طراحی کرد تا نوکیا از آن در پرچم‌دار خود یعنی گوشی هوشمند اوپو رینو استفاده کند. از این‌رو کمپانی نوکیا به لطف بخش Nokia Technologies و تکنولوژی طراحی شده توسط این بخش می‌تواند فروش بالایی از گوشی هوشمند جدید خود داشته باشد و وضعیت مالی خود را نسبت به سه ماهه ابتدایی به شکل ویژ‌ه‌ای ارتقا دهد. زیرا همانطور که اشاره کردیم نوکیا در گوشی اپو رینو از تکنولوژی OZO Audio استفاده کرده است.

تکنولوژی OZO Audio، فناوری ضبط صدا است که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. با استفاده از این تکنولوژی در گوشی جدید نوکیا، این گوشی هوشمند قادر خواهد بود با استفاده از چند میکروفون صدا را با کیفیت بسیار بالا به صورت 360 درجه از فاصله‌های دور ضبط کند.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *