اخبار شیائومی

گوشی شیائومی می میکس رنگ مرواری سفید در CES 2017 معرفی شد

5312_thumb.jpeg

اجازه بدهید خبر دیگری درباره شیائومی و اخبار مربوط به این شرکت در حال توسعه را برای شما نقل کنیم. با امید به اینکه مورد توجه خوانندگان موبوتل قرار بگیرد.
 

همانطور که میدانید اوایل آبان ماه بود که شرکت شیائومی به صورت رسمی از گوشی موبایل قدرتمند و متفاوت می میکس (Xiaomi Mi Mix) رونمایی کرد. این محصول جدید که می‌توان آن را یک گوشی تقریبا بدون حاشیه خواند، مورد توجه بسیاری از کاربران در سراسر دنیا قرار گرفت. همین موضوع نیز باعث شد تا سازندگان به فکر معرفی یک رنگ جدید برای آن باشند. حالا در نمایشگاه CES 2017، نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix White) به صورت رسمی پیش روی کاربران قرار گرفته است.

با وجود تغییر رنگ ان گوشی ولی شرکت سیاستی بابت ارتقا سخت افزار ندارد. به هر صورت بهتر است مشخصات فنی نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس را مرور کنیم.

این گوشی قدرتمند با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 6.4 اینچی و بدون حاشیه، اندازه‌ای تقریبا برابر با گوشی های 5.5 اینچی دارد و سازندگان تمام تلاش خود را برای از بین بردن حاشیه اضافی به کار گرفته‌اند. نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس در دو نسخه، یکی با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. به‌علاوه تراشه اسنپدراگون 821 مسئولیت پردازش اطلاعات در این اسمارت فون قدرتمند را بر عهده دارد. در کنار این موارد نیز می‌توانیم به باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسل سوم سیستم شارژ سریع کوالکام (Qualcomm Quick Charge 3.0) و دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی ذکر کرد.

نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس

ولی تا به حال از زمان عرضه این محصول شیائومی در رسانه ها و اخبار حرفی به میان نیامده است.

عرضه می میکس در بازار داخلی کشور چین باعث ثبات جایگاه شیائومی در این کشور شد. از طرفی استقبال کاربران از این تلفن هوشمند برای کارشناسان عجیب بود چرا که تمام نسخه‌های موجود از شیائومی می میکس طی 10 ثانیه و به صورت آنلاین به فروش رسید!

شایعات پیرامون نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس نیز به پایان رسیده و محصول متفاوت چینی‌ها با همان بدنه سرامیکی و مقاوم، در آینده نزدیک وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

امیدواریم این خبر موردمقبول خوانندگان دوست داشتنی موبوتل واقع شده باشد. در صورت علاقه مندی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *